معاون آموزش ابتدايي آموزش وپرورش استان در جمع سرگروه های آموزشی :
اولین نشست تخصصی سرگروه های آموزشی ابتدایی استان کهگیلویه وبویراحمد در سال جدید با حضور سید جلال رحیمی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۳۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴ 10 April 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در این نشست تخصصی، معاون آموزش ابتدايي اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تبریک حلول سال نو و ماه ضیافت الهی و گرامیداشت یاد و خاطره شهادت سپهبد صیاد شیرازی گفت: استفاده از روش های نوین تدریس و ابزارهای ارتباطی یک ضرورت است که سرگروههای آموزشی برای ارتقا کیفیت آموزشی بر آن تاکید جدی داشته باشند.

.‌ سید جلال رحیمی ضمن تشکر از زحمات سرگروههای آموزشی ابتدایی استان، نقش و جایگاه سرگروههای آموزشی را در دوران کرونا و پسا کرونا در راستای توسعه حرفه ای آموزگاران ابتدایی و توسعه شایستگی های علمی و مهارتی دانش آموزان ابتدایی بسیار مهم و تاثیر گذار توصیف کرد.

رحیمی توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در راستای جوانگرایی را یادآور شد و از سرگروه های آموزشی ابتدایی خواست، این بیانیه را سرلوحه کارخود قرار دهند.
رحیمی ، توجه به دروس پایه، در کنار آن بر تولید محتوای اثر بخش در دروس قرآن و هدیه های آسمانی با توجه به پتانسیل های موجود در استان اشاره نمود و بر اجرای طرح های قرآنی وترویج فرهنگ نماز در راستای ساحت عبادی،اعتقادی و اخلاقی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کرد .

وی همچنین سیاست ها، طرح ها و برنامه های حوزه ابتدایی را در راستای تربیت نخبه های با بصیرت برای ساختن آینده ای بهتر دانست.
وی در پایان آموزش و تلفظ صحيح کلمات به دانش آموزان توسط آموزگاران در مقطع ابتدایی را یادآور شد و بر نظارت بيشتر برای رفع مشکلات آموزشی تاکید کرد.
در ادامه این‌نشست مجیدیان فرد ریئس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی از اقدامات گروه های آموزشی دوره ابتدایی توضیحاتی ارائه کرد و از اقدامات کیفیت بخشی انجام‌شده گزارشی ارائه نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار