نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد
آیت الله حسینی با اشاره به اینکه در فضای مجازی و حقیقی مشکلات فرهنگی دیده می شود و این نگران کننده، افزود: برای آینده وظیفه همه دستگاه های فرهنگی در مقابل موضوع سنگین بوده و نباید اجازه داد خطری کشور را تهدید کند .
کد خبر: ۱۰۴۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴ 19 April 2022

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آیت الله «سید نصیر حسینی» در آئین افتتاحیه نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی با عنوان «بهار ضیافت» که با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان توجه خاص پروردگار به امور فرهنگی بشر است که فرهنگ به بشر و بقای آن اهمیت و اثر می بخشد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: اگر فرهنگ، رفتارهای فرهنگی و تفکرات از مسیر توحیدی خارج شد، خداوند همه دنیا را برمی دارد و مهر پایان بر زندگی بشریت می زند.
وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ خداوند نشان داده کسانی که در مسیر توحید حرکت نکردند، اقوام و پیشینیان گذشته خداوند چندساعته و یک شبه زندگی آنها را پایان داد.
آیت الله حسینی ادامه داد: امروز خداوند توفیق داده که در عصر و نسل و حکومتی زندگی کنیم که فریاد قرآن، توحید، نماز، حجاب و ... بلند بوده و مسیرها و رسانه های بسیاری ما را به معرفت، معنویت، توحید و خداپرستی، اخلاق و بهشت دعوت می کنند.
امام جمعه یاسوج یادآور شد: در عصر و زمان هایی ممکن است همچنین محافل و مجالس و رسانه هایی به این صورت وجود نداشت و حتی امروز در برخی از کشورها چنین رسانه هایی غالب نیست و رسانه کفر، ابتذال و انحراف و پستی ها غالب است.
وی افزود: در کشور ما محافل، مساجد، نماز جمعه و مجالس ما محفل قرآنی برقرار بوده و مسئولان و حکومت ما در مسیر توحید بر خلاف دشمنان اسلام قرار گرفته اندو سیاست های کلی ما در مسیر اخلاق و معنویت حرکت می کند .
آیت الله حسینی با اشاره به اینکه در دنیای امروزی رسانه های شیطانی بسیار وجود دارند، اظهار کرد: رسانه های ابتذالی و انحرافی مردم را دعوت به فساد می کنند و کشوری کوچک اما قدرتمند در مقابل این مروجین فساد و فحشا هستیم .
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه رسانه های بسیاری بر علیه نظام و انقلاب تبلیغ می کنند، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت ها متناسب با حربه های دشمنان استفاده کنیم.
وی خاطرنشان کرد: آسیب های فرهنگی در کشور وجود دارد و این به دلیل هجمه گسترده فرهنگی دشمنان بر علیه کشور است، در دنیا مثل ایران کشوری نیست که با این حجم تحریم ها و توطئه ها روبرو باشند .
آیت الله حسینی با اشاره به اینکه در فضای مجازی و حقیقی مشکلات فرهنگی دیده می شود و این نگران کننده، افزود: برای آینده وظیفه همه دستگاه های فرهنگی در مقابل موضوع سنگین بوده و نباید اجازه داد خطری کشور را تهدید کند .
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: همه دستگاه ها و ادارات حتی آنهایی که حوزه تخصصی هستند باید به موضوع فرهنگی ورود کنند و دستگاه های متولی فرهنگی بیشتر ورود کنند، چرا که دشمن در این موضوع با هجمه بسیار زیادی ورود کرده است .
وی خاطرنشان کرد: نباید دستگاه ها عنوان کنند که فرهنگ کار ما نیست، چرا که دشمن کوتاه نمی آید و به دنبال ترویج فساد و فحشا هستند .
آیت الله حسینی گفت: رفتارها و پوشش های نامناسب در جامعه را از حربه های دشمنان دانست و گفت: وظیفه دستگاه های فرهنگی در این زمینه بسیار سنگین بوده و همه دستگاه ها نیز در این راستا رسالت دارند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رویکرد دستگاه ها در نظام جمهوری اسلامی باید فرهنگی باشد و در راستای تقویت مسائل فرهنگی در حد توان حرکت کند.

فضای فرهنگی مجازی و واقی نگران کنننده است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: با رویکرد دولت انقلابی برنامه های مذهبی و فرهنگی سرعت بخشیده شده و فعالیت ها بیشتر می شود .

سید جواد هاشمی مهر افزود: قرآن با ارزش ترین هدیه خداوند به بشر بوده و متاسفانه مهجور مانده و فاصله با قرآن آسیب های اجتماعی را رقم می زند .
وی قرآن را بهترین درمان در مقابل تکبر، غرور و آسیب های اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: مروجین و آموزگاران قرآنی باید سمت و سوی محافل قرآنی را بیشتر کنند تا آسیب های اجتماعی کمتر شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار