یوسف نوری وزیر آموزش وپرورش امروز با حضور در دبیرستان سنایی روستای سیبلی دانش آموزی که دیروز تنبیه بدنی شده بود را با معلمش آشتی داد
کد خبر: ۱۰۴۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳ 19 April 2022

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ، در پی انتشار فیلم تنبیه بدنی دانش آموز آستارایی به دست معلمش در کلاس درس امروز یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با حضور در دبیرستان سنایی روستای سیبلی این معلم و دانش آموز را آشتی داد.
بازدید از دبستان دخترانه پروین اعتصامی آستارا، گفتگو با جمعی از فرهنگیان از دیگر برنامه‌های سفره یک روزه وزیر آموزش و پرورش به شهرستان مرزی آستارا بود.
وی همچنین امروز در جمع خبرنگاران در اداره آموزش و پرورش آستارا گفت: براساس بازدید‌های میدانی صورت‌گرفته از مدارس شهرستان آستارا آموزش حضوری با قوت و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال انجام است.
وزیر آموزش و پرورش بروز عادت‌های بد رفتاری از جمله کم طاقتی در نشستن در کلاس درس، ترس و پرخاشگری را از تبعات منفی آموزش غیرحضوری و حضور مدام دانش‌آموزان در منزل دانست و افزود: دبیران، آموزگاران و دیگر عوامل اجرایی و آموزشی مدرسه در برخورد با این دانش‌آموزان باید از خود سعه‌ی صدر نشان دهند.
یوسف نوری برور عادت‌های بد رفتاری در دانش‌آموزان پس از گذشت ۲ سال از غیرحضوری بودن مدارس را یک امر طبیعی دانست و گفت: دانش‌آموزان در طول این ۲ سال پس از قرار گرفتن در یک محیط گلخانه‌ای و قرنطینه‌ای وارد محیط مدرسه‌شده و تمایلات سرکوب‌شده آن‌ها در مدرسه و کلاس درس خود را نشان می‌دهد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار