استاندار اردبیل تأکید کرد:
مجید خدابخش با اشاره به اینکه طرح ساماندهی اسکان عشایر مستقر در محدوده کشت وصنعت مغان به طور جدی پیگیری می شود افزود: موانع و مشکلات جابجایی و انتقال 10 روستای واقع در محدوده کشت وصنعت مغان بایستی دراسرع وقت توسط مبادی ذی ربط برطرف شود.
کد خبر: ۱۰۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 01 October 2015
جلسه ساماندهی اسکان عشایر مستقر درمحدوده کشت و صنعت مغان با حضور استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی ذی ربط درمحل استانداری برگزارشد.

به گزارش تابناک اردبیل، در این جلسه استاندار اردبیل برتامین فضای مناسب و زیر ساخت های لازم برای اسکان عشایر مستقر در محدوده کشت وصنعت مغان تاکید کرد و گفت: برای انجام زیر ساخت های لازم دستگاه های ذی ربط از جمله اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، امور اراضی و منابع طبیعی استان و سایر دست اندرکاران امر بایستی درخصوص انتقال و جابه جایی اسکان 10 روستا درمحدوده کشت و صنعت مغان همکاری مطلوب را معمول و ضمن بررسی میدانی از محل، راهکارهای فنی خود را برای اتخاذ تصمیمات لازم اعلام کنند.

مجید خدابخش با اشاره به اینکه طرح ساماندهی اسکان عشایر مستقر در محدوده کشت وصنعت مغان به طور جدی پیگیری می شود افزود: موانع و مشکلات جابجایی و انتقال 10 روستای واقع در محدوده کشت وصنعت مغان بایستی دراسرع وقت توسط مبادی ذی ربط برطرف شود چرا که اجرای دقیق طرح ساماندهی اسکان عشایر و ارایه خدمات مطلوب به این قشر پرتلاش نیازمند همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی ذی ربط است.

وی تصریح کرد: رفع مسایل و مشکلات اسکان عشایر یکی از دغدغه های اصلی مسوولان استانی بوده که با اجرای این طرح می توان بستر اسکان عشایر را به شکل مطلوب فراهم نمود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار