فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از کشف 50 کیلوگرم مواد مخدر در چرداول خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 02 October 2015

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از کشف 50 کیلوگرم مواد مخدر در چرداول خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام ،بهروز علیمرادی دراین زمینه اظهار داشت: چرداول، گلوگاه ناامن برای قاچاقچیان تبدیل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول با اشاره به کشف ده‌ها مورد کالای قاچاق در این شهرستان گفت: پل سیمره به عنوان گلوگاه ورودی به استان ایلام محلی ناامن برای قاچاقچیان است.

علیمرادی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی هر 15 روز یکبار با محوریت برخورد با اراذل و اوباش، خرده‌فروشان مواد مخدر، قاچاقچیان و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان چرداول یکی از ورودی‌ها به داخل استان ایلام محسوب می‌شود، گفت: ایست و بازرسی پل سیمره گلوگاه این ورودی است که با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی این نقطه برای قاچاقچیان ناامن شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول تصریح کرد: در نیمه اول امسال 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و چندین محموله کالای قاچاق با صدها میلیارد ریال ارزش ریالی توقیف شده است.

وی آرامش روانی را نیاز عمومی جامعه دانست و گفت: ارتقای احساس امنیت در بین مردم اولویت اهداف نیروی انتظامی در اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی است.

علیمرادی با تأکید بر لزوم نهادینه کردن موضوع پیشگیری اجتماعی در بین مردم افزود: در ایام هفته ناجا محور اصلی برنامه‌های اجتماعی رویکردی پیشگیرانه و آموزشی خواهد داشت.

وی نقش نهادها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی را در پیشگیری از وقوع جرم مهم دانست و گفت: مساجد، معتمدان محلی، بسیج، پلیس‌های افتخاری، آموزش و پرورش و رسانه‌ها نقش مهمی در آموزش و پیشگیری از جرایم دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار