استاندار همدان:
استاندار همدان با بیان اینکه از اعتبارات سال ۱۴۰۰ استان حداکثر ۵۳ درصد محقق شده است، گفت: بودجه سال جاری استان هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷ 26 May 2022
استاندار همدان با بیان اینکه از اعتبارات سال ۱۴۰۰ استان حداکثر ۵۳ درصد محقق شده است، گفت: بودجه سال جاری استان هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان است.
 
به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در شورای برنامه‌ریزی، توسعه و اقتصاد مقاومتی استان همدان، گفت: سفر رئیس جمهور به همدان بارقه امید را در دل ما روشن کرده و تمامی جذب اعتبار این سفر، برای پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه خواهد شد، می‌تواند معادل چند برابر تملک دارایی یک سال استان باشد.
 
وی اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تا جذب اعتبار از دستگاه بالادستی خود داشته باشند؛ چون ۸۵ درصد اعتبارات در اختیار هیئت دولت است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: برش شهرستانی و برش دستگاه‌های اجرایی در برنامه پیشرفت و عدالت ۱۴۰۱ به فرماندارن و مدیران ابلاغ می‌شود تا بدانند که چه پروژه‌ای باید دنبال شود.

استاندار همدان با بیان اینکه با توجه به اینکه جمعیت کشور به سمت پیری و سالخوردگی پیش می‌رود، مجلس قانونی جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را تصویب کرد، گفت: در راستای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، حوزه امور بانوان استانداری نمی‌تواند به تنهایی این کار را انجام دهد؛ بنابراین معاونت سیاسی، دفتر امور اجتماعی استانداری و دستگاه‌های دیگر، همکاری لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد:  با توجه به اینکه سند فرهنگی در استان در حال تدوین است بنابراین مباحث مربوط به جمعیت در این دو حوزه باید تلفیق شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار