فرمانده کل سپاه پاسداران خبر داد:
سرلشکر از آمادگي سپاه براي واکنش سريع و خشن ايران در راستاي تحقق اراده رهبر معظم انقلاب و پاسخگو کردن آل سعود در قبال فاجعه ي منا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶ 03 October 2015
تابناک بوشهر: سردار سرلشکر پاسدار محمدعلي جعفري فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در حاشيه ي جلسه قرارگاه دريايي خاتم الانبياء (ص) اظهار کرد: سپاه همه ظرفيت هاي ممکن براي واکنش سريع و خشن ايران در راستاي تحقق اراده رهبر عظيم الشأن انقلاب اسلامي، براي پاسخگو کردن آل سعود به فاجعه هولناک منا و اعاده ي حقوق زائران قرباني شده در مذبح منا را آماده کرده و در انتظار اجراي دستوريم.

 به گزارش آريا، وي افزود: سپاه قاطعانه و مقتدرانه در صورت ضرورت براي هر اقدامي، در هر زمان و هر منطقه، براي دفاع از عزت مسلمين و حرمت آنان به ويژه مردم انقلابي ايران در مقابل حکام ظالم و جاهل آل سعود، آماده است و انتقام سخت اين جنايت هولناک را از آل سعود خواهد گرفت.

فرمانده کل سپاه با اشاره به جنايت ها و خباثت هاي رژيم آل سعود عليه امت اسلامي تصريح کرد: جهان اسلام از خيانت ها و جهالت هاي ابولهب گونه ي آل سعود نظير کشتار مردم يمن، آواره سازي مردم عزيز سوريه، سرکوب مردم بحرين، کشتارهاي فرقه اي در عراق و ايجاد تفرقه هاي قومي و تروريسم پروري در همه جا به ستوه آمده و قريباً در خشم مسلمانان ذوب خواهند شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار