پلیس اشرافیت بالایی بر روی مجرمان و خلافکاران دارد و این افراد مطمئن باشند که در سریع ترین زمان ممکن توسط ماموران دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد
کد خبر: ۱۰۵۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰ 11 July 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 20/04/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
کشف 200 کیلو موادمخدر در مازندران 
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 200 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد. 
سردار "مرتضی میرزایی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ شدند.
وی افزود: طی بررسی های فنی مشخص شد متهم با یک دستگاه پژو 405 قصد جابه جایی مواد افیونی به داخل استان را دارد که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران خودرو وی در ورودی شرقی مازندران شناسایی و در عملیاتی ضربتی متوقف شد.
فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متهم، 200 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ و توقیف یک دستگاه خودرو سواری در این عملیات، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
سردار میرزایی به کسانی که در زمینه خرید و فروش، حمل، نگهداری و قاچاق مواد مخدر فعالیت می کنند هشدار داد و گفت: پلیس اشرافیت بالایی بر روی مجرمان و خلافکاران دارد و این افراد مطمئن باشند که در سریع ترین زمان ممکن توسط ماموران دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد.
---------------------
مرگ سارق بر اثر برق گرفتگی 
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از مرگ سارق سیم برق حين سرقت در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود حسین زاده" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي تماس تلفني با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110مبني بر برق گرفتگی فردی در یکی از روستاهای شهرستان محمودآباد، بلافاصله ماموران انتظامي به محل حادثه اعزام شدند.
وي افزود: با حضور ماموران کلانتری 11 و نیروهای امدادی در محل مورد نظر و بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد، مردی که در حال سرقت کابل از پست برق فشار قوی بوده، دچار برق گرفتگی شده و جان خود را از دست داده است.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد به كشف يك عدد قیچی سیم‌بر در کنار جسد اين فرد40 ساله اشاره كرد و گفت: جسد نیز برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.
سرهنگ حسین زاده در پايان از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد مشكوك و یا قطعی ناگهانی برق در منطقه، بلافاصله موضوع را به مركز فوريت‌هاي پلیسي 110 اطلاع دهند.
-----------------------
کشف 11 تن آرد قاچاق احتکاری در آمل 
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 273 کیسه آرد احتکار شده در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پليس اطلاعات و امنیت عمومی از احتکار آرد در انباری اطراف این شهرستان مطلع شدند.
وی افزود: ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار مذکور 273 کیسه آرد احتکار شده به وزن 11 تن کشف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان آمل با اشاره به اینکه و یک خودروی نیسان در بازدید از این انبار توقیف شد، خاطرنشان کرد: متهم جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي و خودروی توقیفی به پارکینگ منتقل شد.
----------------------------
دستگیری شکارچی "بز کوهی" در تنکابن 
فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از کشف لاشه دو راس شکار غیر مجاز بزکوهی در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در بیان این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر شکار غیرمجاز  بز کوهی توسط فردی در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت با همکاری کارکنان منابع طبیعی پس از بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی یک نفر متهم را شناسایی و در اقدامی عملیاتی، وی را در حین پوست کندن لاشه های شکار غیر مجاز دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و 15 تیر جنگی کشف شد.
سرهنگ دیلمی در پایان از برخورد قاطع پلیس در مواجهه با شکارچیان غیر مجاز خبر داد و از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از این گونه موارد در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت سودجویان در این زمینه مراتب را از طریق تلفن 110به پلیس گزارش کنند.
----------------------
کشف انواع سیگار و تنباکوی قاچاق در قائم شهر 
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف 14 هزار نخ سیگار و 300 پاکت تنباکو قاچاق به ارزش 80 میلیون ریال خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مهدی خادمی" در تشریح این خبر اظهار داشت:در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی از دپو کالا دخانی در یکی از محلات این شهرستان مطلع و موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازدید از محل دپو، تعداد 700 پاکت سیگار با مارکهای مختلف و 300 پاکت تنباکو  و 480 پاکت کاپوچینو  قاچاق کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر ارزش کالای قاچاق کشف شده بنا به نظر کارشناسان اقتصادی را 80 میلیون و 520 هزار ریال عنوان کرد.
سرهنگ خادمی در پایان با اشاره به اينکه برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس اين شهرستان قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس اطلاع دهند.
-------------------------
دستگیری سارقان حرفه ای سیم برق در تنکابن 
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 4 سارق سیم برق با 28 فقره سرقت خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری 11 موفق به شناسایی 4 سارق حرفه ای شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.
وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 28 فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق اعتراف کردند.
سرهنگ دیلمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی110 اطلاع دهند.
-----------------------
کشف 3 هزار نخ سیگار قاچاق در "میاندورود" 
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف بیش از 3 هزار نخ انواع سیگار خارجي قاچاق در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ "مجید باقری" در تشریح این خبر بیان داشت: به منظور پیشگیری از تخلف در واحدهای صنفی طرح بازدید از واحدهای صنفی در شهرستان میاندورود  به اجرا در آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، تصریح کرد: در این راستا مأموران ادره نظارت بر اماکن عمومي در بازرسی از 2 واحدصنفی این شهرستان موفق به کشف 3 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق به ارزش 70 ميليون ريال شدند.
وی، خاطر نشان کرد: متصدیان این واحدها صنفی، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندوروددرپایان بیان نمود: پلیس با تمام توان و به طور مستمر با پديده شوم قاچاق مقابله و با متخلفان مطابق قانون برخورد می کند.
-------------------------
پلمب 17 واحد صنفی متخلف در سوادکوه 
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از پلمب 17 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت مقررات خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله اکبری" در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي و ساماندهي صنوف فاقد پروانه كسب، طرح نظارت و كنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي اين پليس طي 24 ساعت در سوادکوه اجرا شد.
وي اظهار داشت: در همين راستا 48 واحد صنفي مورد بازديد قرار گرفتند كه در جريان اين طرح 17 واحد صنفي متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعايت قوانين و مقررات مربوطه پلمب و براي چند واحد صنفي ديگر اخطاريه پلمب صادر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان خاطر نشان کرد: در راستاي ارتقاء کارآمدي صنوف، اجراي طرح هاي مشابه به صورت نوبه اي و فصلي در دستور کار پليس اين فرماندهي قرار دارد تا مردم با خيال راحت به تهيه ملزومات خود بپردازند.
-------------------------
دستگیری سارقان کابل برق در نکا 
فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: ماموران پلیس آگاهی با کار تخصصی و رصد اطلاعاتی، 5 سارق حرفه‌ای منزل را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان نکا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان  قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با بررسی شیوه و شگرد خاص سارقان و همچنین اقدامات فنی و اطلاعاتی رد پای 5 سارق حرفه‌ای را در ارتباط با سرقت‌های انجام شده شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری سارقان را در مخفیگاهشان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا بیان داشت: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس تاکنون به 2 فقره سرقت کابل برق ، 7 فقره سرقت منزل و 2 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان نکا اعتراف و پس از بازسازی صحنه‌های سرقت و تشکيل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
سرهنگ عزیزی در پايان ضمن قدردانی از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: همکاری با پلیس و تماس با سامانه 110 بهترین شیوه برای مبارزه با افراد مجرم و قانون ستیز است که شهروندان می توانند از آن طریق با پلیس ارتباط برقرار کنند.
--------------------------
دستگیری 4 سارق و مالخر اموال مسروقه در "نور" 
فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری 2 سارق منزل با دو مالخر اموال مسروقه و کشف اموال مسروقه خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی اکبر قلی پور" درباره جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهر ستان نور، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، دو سارق منزل را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نور، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به سرقت منزل و معرفی دو مالخر اموال مسروقه اعتراف كه پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ قلی پور از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشكوك افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پاياني شب، موضوع را سريعاً از طريق تلفن 110 به مرکز فوریت های پليسی اطلاع دهند خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار