سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد:
سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: طرح مطالعه دقیق - یادگیری عمیق برای دانش آموزان دوره ابتدایی از 1 مردادماه 1401 آغاز و تا پایان شهریورماه به صورت کامل اجرا می شود که در آن دانش آموزان در 8 هفته 8 جلد کتاب داستان مطالعه می کنند.
کد خبر: ۱۰۵۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲ 25 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ علی حسن عزیزپوریان از اجرای طرح مطالعه دقیق - یادگیری عمیق برای کلیه دانش آموزان دوره ابتدایی استان از 1 مردادماه 1401 تا پایان شهریورماه سال جاری خبر داد.

علی حسن عزیزپوریان سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان استان با اعلام این خبر بیان داشت: این طرح با هدف کمک به بهبود سطح مطالعه دانش آموزان و تقویت مهارت های مربوط به خواندن، نوشتن و ارتقای سطح آداب و مهارت های اجتماعی دانش آموزان صورت می گیرد.

عزیزپوریان در خصوص شیوه اجرا افزود: این طرح به مدت 8 هفته در طی ماه های مرداد و شهریور به اجرا در می آید و دانش آموزان در مدت 8 هفته، 8 جلد کتاب داستان مطالعه می کنند که چهار جلد کتاب توسط وزارت خانه و چهار جلد توسط استان در اختیار هر کدام از پایه ها به تفکیک قرار داده می شود که کتاب ها به صورت فایل های الکترونیکی (فایل متنی و صوتی) تهیه شده اند.

وی همچنین اظهار داشت: کتاب های معرفی شده به صورت هفتگی و به تفکیک پایه در کانال های کشوری و استانی قرار داده می شوند و رابطین استانی از کانال های کشوری فایل ها را دریافت کرده و در کانال های استانی قرار می دهند؛ آموزگاران مجری نیز از کانال استانی دریافت و در گروه های دانش آموزی مدرسه ای موجود در شبکه شاد قرار می دهند. دانش آموزان با مطالعه این کتاب ها در پایان هر هفته به سوالات آزمون به صورت آنلاین پاسخ می دهند.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام در پایان اضافه کرد: برای دانش آموزانی که به شاد دسترسی ندارند تعداد هشت جلد کتاب توسط آموزگاران مربوطه و یا راهبران آموزشی به صورت حضوری و به فراخور پایه و سن دانش آموز به مدت هشت هفته در اختیار آنان قرار می گیرد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
آقایان دانشمند !! تمامی کارشناسان تعلیم و تربیت دنیا عقیده دارند که فرایند یادگیری و آموزش کار مشکلی است . در واقع مغز یاد گیرنده و یاد دهنده چنانچه بخواهد همه روزه و مداوم درگیر این مسایل باشد فرسوده می شود . برای پویا نگه داشتن ذهن دانش اموزان نیاز به فرصت هایی است که وی از اموزش فاصله بگیرد . دقیقا به همین دلیل است که در تمام دنیا به کودکان فرصتهای تعطیلی سه ماه یا کمی کمتر یا بیشتر می دهند .در ایران تعطیلی تابستانه و در برخی کشورهای اروپایی تعطیل زمستانه پیش بینی می شود . متاسفانه مسولین کشور ما از هول حلیم توی دیک می افتند . سال گذشته سال تحصیلی را از اول شهریور شروع می کنند و یک ماه از فرصت استراحت کودک را می دزدند . امسال از اول تیر ماه مرتبا طرح های من در اوردی می دهند که ذهن بچه همه اش درگیر مدرسه باشد .طرح تثبیت یادگیری تازه تموم شده باز طرح مزخرف دیگری رو می کنند . آدم از این همه بلاهت و ندانم کاری اقایان به کجا پناه ببرد ؟؟ لطفا بگذارید کودکان مان نفسی بکشند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار