بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 06 October 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.

لطفا از قلم تابناک برای تسویه حساب شخصی استفاده نکنید


به گزارش تابناک گیلان، یکی از سایت های محلی استان که اتفاقا عملکرد قابل قبولی هم دارد در روزهای اخیر مطلبی با عنوان " وکیل الدوله های باجگیر؛ پدیده ای که در دولت روحانی به وفور دیده می شود! " را تیتر زد ؛ که غالب مطالب عنوان شده در این گزارش از سایت تابناک استفاده شد که جالب است مخاطبان تابناک بدانند که هدف از گزارش کار شده در سایت تابناک یکی از اعضای تندروی جبهه پایداری بود که متاسفانه در یک اقدام نامناسب،همکاران ما در گیلان، همه آنچه را که تابناک در شان آن نماینده تهران می دانست را به یکی از نمایندگان گیلانی نسبت دادند که مجموعه تابناک گیلان، هر دو اقدام صورت را گرفته را در سال هم دلی و هم زبانی ، خلاف اخلاق اسلامی و عکس منویات رهبر معظم انقلاب که از همگان خواستند که به دولت کمک کنند؛می داند.

عضو شورای شهر فومن از دخالت نماینده رشت در انتخاب شهردار گفت!


خزرانلاین: جلسه 109 شورای شهر فومن با حواشی جالبی همراه بود. نعمتی، یکی از اعضای شورای شهر فومن در نطق خود در خطاب به نظری، دیگر عضو این شورا گفت: " حاج خانم شما که از آقای عامر نوشته اید خودتان به آقای عامر رای نداده اید زیرا به دستور نماینده رشت به فرد دیگری رای دادید، این رویه شما اصلا درست نیست و اگر هر مشکلی دارید همین جا حل نمایید!"

این اظهارات نعمتی اما تصدیقی بر حرف و حدیث هایی بود که حکایت از دخالت یکی از نمایندگان رشت در انتخاب شهردار فومن داشت. هر چند آقای نماینده همواره دخالت خود را در انتخاب شهردار فومن، تکذیب می کرد اما شنیده های خبرنگار خزر در همان زمان هم حکایت از چیز دیگری داشت.


کدام نماینده گیلانی گفت که به استیضاح ظریف رای مثبت می دهد؟

عطاء الله حکیمی نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تلاش دولت در حد دیپلماسی بوده و پی گیری های بسیار نرمی پس از حادثه منا انجام شده است که این تلاش ها در ارتباط با رژیم هایی مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان به هیچ وجه پاسخگو نیست.

این نماینده مجلس نهم خاطرنشان کرد: رژیم آل سعود سریحا ایران و همه کشورهای اسلامی را سرکار گذاشته بود ولی به محض اینکه مقام معظم رهبری در نوشهر یک پیام کوتاه و یک هشدار کوچکی دادند نتیجه برعکس شد و آنها حاضر شدند همکاری کامل را با ایران داشته باشند.

حکیمی در رابطه با استیضاح وزیر امور خاجه دولت یازدهم گفت: ظریف وزیر خارجه دولت جمهوری اسلامی ایران است و ما نیز احترام وی را حفظ می کنیم؛ ولی آقای ظریف باید بداند که آمریکا دشمن ما است.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ما کاملا آشکار است، تصریح کرد: آمریکایی که همین الان به قول خودش برجام را در کنگره خود تصویب کرده است؛ اما همزمان نیز از هر جهت که قابل تصور باشد در حال تحدید کردن ایران است. به صورت رسمی نیز اعلام می کند که تحریم ها را برنمیداریم، پول های ما را آزاد نمی کنند و در صورت امضای برجام نیز هیچ همکاری دیگه ای با ما نخواهد کرد و همه این ها نشان دهنده دشمنی آمریکایی ها با جمهوری اسلامی ایران می باشد.

نماینده رودبار با انتقاد شدید از دست دادن ظریف با اوباما در راهروی سازمان ملل، تأکید کرد: چرا باید من با دشمن دست بدهم؟! حرکت آقای ظریف اصلا به صلاح نظام جمهوری اسلامی نبوده و قطعاً به ضرر ایران تمام شده است. به نظر من این مسیر، مسیر اصلا خوبی نبوده و آقای ظریف باید پاسخگو باشد و در این شکی ندارم.

حکیمی در پاسخ به خبرنگار درسیاهکل که در صورت استیضاح ظریف، شما جزو موافقین استیضاح خواهید بود یا مخالف آن، گفت: من تا این زمان جزو امضاء کنندگان استیضاح نبودم، اما اگر بخواهد استیضاح بشود قاطعانه به آن رأی مثبت می دهم و ۱۰۰ درصد موافق استیضاح ظریف هستم.

وی ادامه داد: ما منکر تلاش ها و پی گیری های آقایان از جمله آقای ظریف نیستیم، ولی قرار نیست که با یک سری برخوردهای غیر اصولی و بدور از شأن جمهوری اسلامی، وجهه نظام جمهوری اسلامی را زیر سئوال ببرند. این حرکات ۱۰۰ درصد به ضرر ایران تمام خواهد شد و در مذاکرات قطعا به نفع ما نخواهد بود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار