کنسرت نابینایان به مناسبت روز عصای سفید به سرپرستی و خوانندگی هاتف شرار در فرهنگسرای خاوران برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ 06 October 2015
هاتف شرار هنرمند نابینا در این کنسرت قطعاتی از آلبوم موسیقی «چه می شد» را اجرا می کند.
آلبوم موسیقی «چه می شد» با تنظیم استاد محمود رضایی، آواز و سنتور هاتف شرار، نوازندگی پیانوی میثم خالقی نیا و دف محمد سرباز به بازار عرضه شده است.
هاتف اسلامی شرار متولد سال 1365 در تهران آواز خود را نزد استاد اکبر گلپایگانی فراگرفت، وی سابقه اجرا در فرهنگسرای خانواده، ابن سینا، تالار ورشو و ... را در کارنامه هنری خود دارد. 
کنسرت موسیقی هاتف شرار 16 مهرماه از ساعت 16 تا 18 در سالن مطهری فرهنگسرای خاوران به نشانی؛ میدان خراسان، خیابان خاوران برگزار می شود. 

*کنسرت گروه اَوان در برج آزادی
کنسرت گروه موسیقی اَوان به سرپرستی حمید نعیمی قمی 16 مهرماه ساعت 19 در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه می رود.
ملینا (سمیرا) حسین زاده مدیریت و علیرضا برزگر، دانیال جلالی و حمید نعیمی آهنگسازی و دانیال جلالی تنظیم قطعات این گروه موسیقی را برعهده دارند.
علیرضا برزگر (سنتور)، دانیال جلالی (کلارینت- ساکسیفون )، حمید نعیمی (گیتار الکتریک )، میلاد مرادی (کمانچه)، مهرداد مهدی (آکاردیون )، برزو بهرامی (پرکاشن)، رشاد شالپوش (دیوان- بربط )، فرید فرزیان پور (درامز)، آرش ضرابی (کنترباس)، نوازندگان گروه اَوان هستند.
گروه موسیقی اَوان در آذر 1393 با هدف پرداختن به دغدغه ها و رویکردهای اجتماعی و هنری تشکیل شد و برای رسیدن به این هدف، فرم تلفیق یا فیوژن را برگزید، می توان فیوژن را یکی از موثرترین راه های گفت و گوی بشری در جهان امروز دانست چنانچه اساس فیوژن همیشه بر پایه ترکیب سبک ها و فضاهای ملودیک و هارمونیک بوده است تا امکان کشف زبان جدیدی برای گفت و گو بین فرهنگ های مختلف با در هم شکستن مرزهای جغرافیایی پدید آید.
کشف همسانی این نقاط مشترک در گفت و گوی فضاهای ملودیک و هارمونیک، یکی از اهداف فیوژن است.
گروه موسیقی اَوان تلاش می کند با کشف نقاط مشترک موسیقایی در سبک ها و فضاهای گوناگون به کسب تجربه بپردازد و تضادها و تلاقی ها را در برخوردهای اجتماعی و زندگی روزمره خود پیدا کند. نگاهی گفت و گو محور، همراه موسیقی های دیگر با محوریت موسیقی دستگاهی و مقامی ایران و کشف نشانه های مشترک آن با موسیقی سایر ملل، به بیان دیگر، این برش از زندگی، می تواند تحت تاثیر اتفاقاتی باشد که پیرامون ما در جامعه در حال رخ دادن است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار