کد خبر: ۱۰۸۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹ 10 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 19/9/1401 تقدیم حضورتان می گردد .
-------------------------------
دستگیری سارق خودرو در گشت زنی های هدفمند پلیس آمل
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری سارق خودرو با 21 فقره سرقت در گشت زنی های هدفمند پلیس آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " علی داداش تبار " در تشریح این خبر، اظهارداشت: ماموران یگان امداد در حین گشت زنی در سطح شهرستان و کنترل تردد خودرو های عبوری، به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک می شوند.
وی با اشاره به اینکه با استعلام پلاک انتظامی خودرو مشخص شد که خودرو مسروقه بوده و سابقه ثبت سرقت دارد ادامه داد: عملیات مهار سارق آغاز و ماموران موفق شدند در یک عملیات پلیسی، خودروی مسورقه را متوقف و سارق را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: متهم در بازجویی هایفنی پلیس تاکنون به 21 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.
سرهنگ داداش تبار با بیان این که موفقیت پلیس در کشف جرم نتیجه تعامل شهروندان است، گفت: بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت کامل مقدور نیست لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هر گونه اخبار را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.
-------------------------------
امنیت محله محور در دستورکار پلیس پیشگیری / دستگیری 670 نفر محکوم متواری
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از اجرای طرح محله محور و دستگیری 670 محکوم متواری در طی 48 ساعت گذشته خبر داد.
سرهنگ"سید محسن جعفری" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: بمنظور پيشگيري از روند صعودي سرقت اجراي طرح محله محور استاني به مدت 48 ساعت توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا در آمد.
وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی در این طرح ، موفق به دستگیری 117 سارق و کشف 150 فقره سرقت شدند .
سرهنگ جعفری تصریح کرد: در طرح مذکور 27 خرده فروش دستگیر و بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.
وی از پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری 32 معتاد متجاهر نیز خبر داد و گفت: توقیف 86 خودرو و 10 موتور سیکلت و همچنین دستگیری 151 نفر با جرائم مختلف از دیگر دستاوردهای این طرح بوده است.
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران در خاتمه با اشاره به دستگیری مجموعاً 670 نفر محکومان متواری در این طرح گفت: اجرای طرحهای پاکسازی و ناامن کردن محیط برای مجرمان و جلب مشارکت مردمی از اقدامات کلیدی در برقراری امنیت پایدار و کاهش سطح جرایم به ویژه سرقت محسوب می گردد.
-------------------------------
تصادف شب گذشته گلوگاه با 2 فوتی
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از برخورد دو دستگاه خودرو پراید و پژو در محور مواصلاتی گلوگاه با 2 فوتی دراین حادثه خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود کلوانی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک فقره تصادف در محور مواصلاتی جاده هشتیکه گلوگاه ، عوامل انتظامی و پلیس راه به همراه عوامل امدادی جهت بررسي موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه افزود: پس از حضور کارشناسان پلیس راه در محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه پژو برخورد کرده که راننده و سرنشین خودروی پژو به علت شدت جراحت وارده جان باخته و دو نفر دیگر از سرنشینان نیز مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شدند.
سرهنگ کلوانی عنوان کرد: با توجه به اینکه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز اینگونه حوادث تلخ پیشگیری می کند از رانندگان خواست تا این قوانین را با جدیت تمام مورد توجه قرار دهند .#
-------------------------------
کلاهبرداران 100میلیاردی در تنکابن دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 5 متهم که از 8 شهروند تنکابنی، 100 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت 8 نفر از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری 100میلیارد ریالی افرادی در شهرستان تنکابن موضوع در دستور کارماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 5 نفر از متهمان شدند، افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه متهمان را  دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در ادامه خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی به عمل آمده به کلاهبرداری 100میلیارد ریالی با صدور پروانه های ساخت و تغییر کاربری زمین های خارج از بافت به مسکونی اعتراف کردند.
سرهنگ دیلمی در خاتمه اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و قرار قانونی مناسب جهت نامبرد

گان صادرشد .
-------------------------------
كشف 5 تن چوب قاچاق در نکا
فرمانده انتظامي شهرستان نکا از توقيف 4 خودروی سواری و کشف 4 تن چوب جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ "قاسم عزیزی" درتشريح اين خبر،گفت: ماموران پاسگاه های "پی رجه، استخر پشت و زارم رود" در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا،ح ين گشت زنی در محور کوهستانی هزارجریب به خودرو های حامل چوب مظنون شدند.
وی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 5 تن چوب آلات جنگلی غیر مجاز که از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا، تصریح کرد: در این راستا خودرو حامل چوب قاچاق توقیف، 4 نفر دستگیر و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.
سرهنگ عزیزی از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق کالا خبر داد و از شهروندان خواست:در صورت مشاهده هرگونه موارد امنیتی از جمله قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.
-------------------------------
دستگیری شکارچیان غیرمجاز و کشف 2طاقه قرقاول
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از شناسایی و دستگیری 2 شکارچی غیرمجاز و کشف 2طاقه قرقاول در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود کلوانی" در تشریح این خبراظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر شکار غیرمجاز انواع پرنده های کمیاب توسط چند شکارچی فرصت طلب، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: ماموران انتظامی با همکاری کارکنان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی 2 شکارچی غیر مجاز را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیرکردند.
وی با اشاره به کشف 2طاقه قرقاول به ارزش بالغ بر 100 میلیون ریال و 3 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و تعدادی فشنگ از خودرو شکارچیان دستگیر شده، گفت: در این زمینه پرونده ای تشکیل و ضمن تحویل پرندگان شکار شده به اداره محیط زیست، متهمان نیز به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ کلوانی در خاتمه با اشاره به توقیف دستگاه خودروی سواری مورد استفاده شکارچیان گفت: شکار غیرمجاز بویژه حیوانات کمیاب ممنوع بوده و شهروندان در صورت مشاهده فعالیت شکارچیان غیر مجاز موضوع را از طریق110 به پلیس اطلاع دهند.
-------------------------------
دستگیری کلاهبردار 200 میلیاردی تحت تعقیب در محمودآباد
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری کلاهبردار 200 میلیاردی با استفاده از چک های بلامحل و فروش مال غیر، خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود حسین زاده" با اعلام این خبر گفت: در پی مرجوعه ای قضائی مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی توسط فردی سابقه دار از شهروندان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را که با انجام معاملات ملکی ، فروش مال غیر و ارائه چک های بلامحل در سطح استان می کرد شناسایی و وی را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به 35 فقره کلاهبرداری از مردم در سطح کشور با انجام معاملات ملکی و فروش مال غیر با ارائه چک های بلامحل اعتراف کرد.
سرهنگ حسین زاده افزود: متهم که دارای سابقه کلاهبرداری های متعدد در سایر استان های کشور نیز می باشد برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
وی در پایان ضمن هشدار به به شهروندان در انجام مبادلات روزمره به خصوص معاملات ملکی از آنان خواست: ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، همواره مراقب افراد شیاد و کلاهبردار باشند.
-------------------------------
دستگیری سارقان سیم و کابل برق در بهشهر
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري2 سارق سابقه دار سیم کابل برقبا 10 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در تشریح این خبرگفت: در پي وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع برقدر آن شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با يک سري اقدامات اطلاعاتي و بررسی های همه جانبه،2 سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه متهمان در بازجويي و تحقيقات به عمل آمده به 10 فقره سرقت سیم برق در این شهرستان اعتراف کردند، اظهار داشت: این سارقان سابقه دار پس از تشکيل پرونده به دادسرامعرفی و روانه زندان شدند .
سرهنگ عنایتی در پایان به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را سريعاً با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
-------------------------------

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند میهن پرست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
با سلام
جهت اطلاع خدمتتان عرض میکنم که مدتی است بنگاه ها و مشاورین املاک استان شمال الخصوص در منطقه چمستان و نور که حدودا طبق آمار 720 مشاوراملاک هستند اقدام به اخاذی از خریداران ویلا در این منطقه میکنند به این صورت که بعد از پایان معامله بین خریدار و فروشنده و انجام مراحل قانونی ثبت و اسناد و تسویه با دهیاری ها و پرداخت درصد مشاورین املاک با خریدار تماس گرفته و مبلغ بین 50 تا 150 میلیون تومان تحت عنوان ورودی به روستا دریافت میکنند و تهدید میکنند در صورت عدم پرداخت مبلغ مورد آزار و اذیت و سرقت اموال قرار خواهید گرفت این مبلغ باید به یکی از اهالی روستا که هیچگونه سمت دولتی هم ندارد و روستا هم شهرکی هم نیست پرداخت گردد . بعد از اعتراض هم اذعان میکنند که این مسئله مدت دو سال است که عرف شده است .سوال من : اولا این پول حرام است از نظر شرعی دوما : اخاذی جرم است و دیگر اینکه اگر قرار است پولی جهت عمران و آبادی یک روستا پرداخت شود مگر نباید دهیاران این پول را قانونا دریافت کنند ؟ چرا مشاورین املاک چمستان این مبلغ را به زور و تهدید دریافت میکنند آیا شهرداری و اداره مالیات هیچگونه نظارتی بر این مشاورین املاک ندارد؟ اگر شما با خریداران چند ماه گذشتته املاک این منطقه تماس بگیرید متوجه می شوید که این اخاذی به نام شهرداری حقیقت دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار