در سفر یک روزه به مناطق چاروسا و دیشموک صورت گرفت؛
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت مردمی سیزدهم از مدیرانش خواسته است تا با حضور در کف میدان و در کنار مردم، مشکلات را بررسی و به رفع آن اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۸۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ 12 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسنعلی عزت‌خواه به همراه  معاونین آموزش ابتدایی ، متوسط و روسای ادارات بازرسی ، روابط عمومی و اداره دوره اول و پیش دبستانی در سفر به مناطق چاروسا و دیشموک با حضور سرزده در برخی مدارس از نزدیک در جریان فعالیت‌های آموزشی و پرورشی  این مناطق قرار گرفت.
وی با حضور در دبیرستان متوسطه اول امام حسن مجتبی(ع)  روستای کلات بنه  راه منطقه دیشموک در فضایی صمیمی با دانش آموزان گفتگو کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آموزشی آنان  قرار گرفت. 
عزت خواه،  از  مدیر و معلمان این دبیرستان خواست برای  تربیت دینی دانش آموزان  در کنار فعالیت‌های آموزشی  توجه‌ جدی داشته باشند. 
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه از دبیرستان الزهرا جاورده بازدید و ضمن حضور در کلاسهای درس با دانش آموزان از نزدیک گفت گو و به سوالات دانش آموزان پاسخ دادند.
عزت خواه جمع دانش آموزان این دبیرستان بر حفظ هویت دینی و حجاب فاطمی تاکید کرد وگفت: دانش آموزان در امور مدرسه مشارکت و با مدیر و معلمان همکاری کنند و در زیبا سازی محیط مدرسه  نیز تلاش مضاعفی داشته باشند.
وی ادامه داد: زمانی می توانیم  یار و یاور خوبی برای رهبر معظم انقلاب باشیم  که خوب درس بخوانیم و پیشرفت کنیم.
عزت خواه در بازدید سرزده از دبستان روستای سراب رود سمه در منطقه دیشموک بازدید  و از نزدیک  با دانش آموزان  و آموزگاران  گفتگو کردند. 
عزت خواه در جمع دانش آموزان ابوذر غفاری دلی منطقه دیشموک بر توجه به هویت ایرانی ، اسلامی تاکید کرد و از دانش آموزان خواست با خوب درس  خواندن  آینده ای  زیبا برای خود رقم بزنند تا  فرد مفیدی  برای جامعه  باشند.
رئیس اداره  ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  نیز گفت : ۷ تیم از کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این سفر از حوزه های مختلف آموزشی، پرورشی  مدارس دیشموک و چاروسا بازدید کردند.
وی گفت :  در جلسه جمع بندی سفر نیز گزارش بازدید تیم های ارزیابی ارائه خواهد شد.
گفتنی است: در بازدید از مدارس چاروسا ودیشموک، صالحی رئیس بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان و سرهنگ بهمنیار رئیس بسیج فرهنگیان استان نیز  که جهت برنامه های از قبل برنامه ریزی شده حضور یافته بودند با شنیدن حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان ، وی را در برخی مدارس همراهی کردند که از نکات قابل توجه این سفر بود.
معلمان، دانش آموزان و اولیا ازحضور مدیرکل آموزش وپرورش استان در مدارس چاروسا ودیشموک اظهار خوشحالی و شادمانی می کردند و به اذاعان آنان برای اولین بار بود که بالاترین مقام آموزش وپرورش در فضایی صمیمی و آکنده از محبت ومهربانی با دانش آموزان ومعلمان گفتگو می کرد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
United States of America
|
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
سلام
جناب آقای عزت خواه گل گفتی ،اما میدان هست مرد عمل نیست
چرا در روستای سرابتاوه ۱۰ ساله است کمبود فضای آموزشی است
در صورتی که زمین هست ولی مرد عمل که وارد میدان شود نیست
از نوسازی سوال کن جناب آقای مهندس حسینی چکار کردی برای کمبود فضای آموزشی بزرگترین روستای کشور ومهاجر پذیرترین روستای استان
انشاالله موفق باشید
پیگیری نمائید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
سلام‌
خداقوت ودولت مردمی عمل گرا باشید نه شعار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار