معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح سواد دیجیتال در ۱۰ درصد مدارس شهرستانهای استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲ 02 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، دومین جلسه آموزشی و توجیهی طرح سواد دیجیتال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان ، معاونین آموزشی،کارشناسان آموزشی ابتدایی شهرستانها و مناطق با مدرسی سرکار خانم مدینه رفیعی برگزار گردید.  

معاون آموزش ابتدایی استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با اشاره به برگزاری دوره سواد دیجیتال در شهرستان کهگیلویه، اظهار داشت: یکی از ملاک‌های به روز بودن معلمان این است که معلمان ما به سواد دیجیتال و علوم روز رایانه و فضای مجازی آشنا بوده و حداقل یک قدم از دانش‌آموزان خود در این زمینه جلوتر باشند تا پاسخ‌گوی نیازهای روز مره در مواجهه بامشکلات باشند.

سید جلال رحیمی بیدک با اشاره به اجرای طرح سواد دیجیتال اظهار کرد: طرح سواد دیجیتال امسال در ۱۰ درصد مدارس استان اجرا خواهد شد که این طرح از اول دی ماه شروع و تا هفته دوم اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.

رئیس اداره تکنولوژی گروههای آموزشی استان نیز گفت: در این طرح معلمان با مهارت‌های هفت‌گانه و نرم‌افزار اسکرچ آشنا خواهند شد و می‌توانند در پایان دوره محتوای الکترونیکی تولید کنند.

بهنام مجیدیان فرد افزود: بر اهمیت آموزش طرح سواد دیجیتال وبرجدی گرفتن سواد رسانه‌ای تاکید کرد و گفت: یکی از ضعف‌های جدی ما پایین بودن سواد رسانه‌ای است که باعث می‌شود برای رفع این خطر نیاز به بالا بردن سواد رسانه‌ای رادربین دانشجومعلمان، دانش‌آموزان و آموزگاران دوره‌ی ابتدایی بالا ببریم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار