نمایش دانش آموزی"شازده کوچولو" ۲۰ اسفندماه در تالار هنر اصفهان به روی صحنه می رود.
کد خبر: ۱۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹ 06 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایمنا، کارگردان تئاتر "شازده کوچولو" بیان کرد: اولین اجرای تئاتر شازده کوچولو با ۱۰ بازیگر دانش آموز در رنج سنی ۹ تا ۱۱ به سرپرستی شفق کاظمی در جشنواره فرهنگی هنری محلات است.
مهناز عشقی بیان کرد: پیام اصلی داستان کنار گذاشتن تکبر، غرور، خودپسندی و خودبینی است که بازیگر در نقش طوطی این صفات را دارد که به شدت از شرایط و فضایی موجود در آن ناراضی است و رفتار نامناسبی را با همسایه ها و اطرافیان دارد و در طول داستان با اتفاقاتی که پیش می آید متوجه اشتباه رفتار خود می شود.
وی افزود: در این کار تمام سعی کردیم که میزان خلاقیت بالا باشد و حتی از ایده و نظرات خود دانش آموزان استفاده شود و با توجه به استعدادهایی که داشتند نقش به آنها محول شود.
کارگردان تئاتر "شازده کوچولو" اظهارکرد: حدود ۲ ماه است که روی این اجرای نمایش و دیالوگ ها کار می‌کنیم و تمرین بدن و بیان به دانش آموزان داریم به طوری که بازیگر بتواند با بدن، حالت صورت حس را منتقل کند.
وی با اشاره به اینکهشخصیت هایی را که دانش آموزان بازی می کنند به شدت برای آنها درونی و قابل درک شده است، افزود: در این نمایش یکی از شخصیت ها با لهجه شمالی صحبت می‌کند که برای بالا بردن جذابیت از این کار استفاده کرده ایم.
وی همچنین با اشاره به اینکه نمایش در ۳۰ دقیقه اجرا می شود، بیان کرد: این نمایش، بسیار شاد و موزیکال است به طوری‌که موسیقی هم شخصیت پردازی دارد و با حالات و بدن بازیگران بسیار یکسان و هماهنگ شده است و من معتقد هستم موزیک در انتقال پیام و حس بسیار تاثیر گذار است.
نمایش "شازده کوچولو" روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه سال جاری ساعت ۹ صبح در تالار هنر اصفهان به روی صحنه می رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار