معاون اول قوه قضائیه درباره مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در مدارس قم و بروجرد گفت: دادستان قم با جدیت ورود پیدا کرده واین موضوع در حال پیگیری است.
کد خبر: ۱۰۹۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶ 27 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام محمد مصدق کهنموئی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان مرکزی و در حاشیه ملاقات مردمی در مجتمع قضائی این استان در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: نظارت ویژه در پرونده مفاسد اقتصادی جاری وجود دارد و تمام پرونده‌ های استان‌ های کشور گرفته‌ شده و برای آن ‌ها یک بازه زمانی مشخص‌ شده است.
وی یادآورشد: مواردی که در بازه زمان مشخص به نتیجه نمی ‌رسد با جدیت پیگیری می ‌شود تا هرچه سریع ‌تر انجام شود.
وی ادامه داد: هدف از سفرهای استانی ریاست قوه قضائیه به همراه اعضای شورای معاونین به استان‌ها، در جریان قرار گرفتن روند رسیدگی به پرونده‌ها است.
کهنموئی عنوان کرد: سفرهای استانی برکات فراوانی دارد، وقتی از نزدیک با ارباب‌رجوع و اصحاب پرونده ملاقات می‌شود، در جریان پرونده قرار می‌گیرم، ذهنیت‌ها عوض می‌شود، مشکلات از نزدیک دیده می‌شود و تلاش می‌شود تا مشکل صاحب پرونده حل شود.
معاون اول قوه قضائی اضافه کرد: بیشترین مباحث مطرح‌شده در ملاقات مردمی امروز در مجتمع قضائی استان مرکزی تاکنون با بررسی ۱۶ مورد پرونده، مربوط به مسائل ملکی و مشکلات مردم با اداره کل اوقاف و امور خیریه است.
حجت‌الاسلام مصدق کهنموئی عنوان کرد: در پرونده‌هایی که با اداره کل اوقاف و امور خیریه مشکل دارند، تأکید شد که با رأی قضائی قابل حل نیست و باید مدیریت شود و استاندار مرکزی، رئیس‌کل دادگستری، فرمانداران و مدیرکل اوقاف و امور خیریه این استان دخالت و بررسی کنند تا ارائه راهکار صورت گیرد.
وی تأکید کرد: در تهران نیز با رئیس سازمان اوقاف گفت‌وگویی انجام می‌شود تا مشکلات رخ‌داده، حل شود.
حجت‌الاسلام مصدق کهنموئی در خصوص مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در مدارس قم و بروجرد نیز گفت: دادستان قم با جدیت ورود پیدا کرده و پیگیر است اما تاکنون نتیجه‌ای گرفته نشده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: دستگاه قضا با جدیت از سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال حمایت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار