تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 امروز پنج شنبه 11 اسفند ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود
کد خبر: ۱۰۹۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵ 02 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 11/12/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------------------
محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 13 اسفند ماه 1401 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یدالله جهان تاب" در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 13 اسفند ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.
رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.
سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار داشت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 امروز پنج شنبه 11 اسفند ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
جهان تاب، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 12 اسفند ماه نیز از کرج ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده در صورت اعلام ماموران پلیس راه ددر محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 امروز پنج شنبه 12 اسفندماه و همچنین جمعه 12 اسفند ماه از این محور ممنوع است .
رئیس پلیس راه استان مازندران همچنین اذعان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 24 روزجمعه 12 اسفند ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل به صورت مقطعی از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) به صورت یک طرفه می باشد.
وی همچنین یادآور شد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای این مدودیت های کان لم یکن تلقی خواهد شد.
رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی، ضمن مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.
------------------------------------------
دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ساری
سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامي شهرستان ساری از دستگیری 6 شکارچی غیر مجاز در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در بیان این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر شکار غیرمجاز انواع حیوانات و پرنده های کمیاب توسط افرادی در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی پشتکوه این شهرستان  قرار گرفت.
وی، اظهار داشت: ماموران با همکاری کارکنان اداره منابع طبیعی پس از بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 6 شکارچی غیر مجاز در این ارتبتط شدند.
سرهنگ حسن زاده، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهمان یک لاشه بزکوهی به همراه 3 قبضه اسلحه شکاری و 60 عددتیر فشنگ ساچمه ای کشف شد.
سرهنگ حسن زاده در پایان از برخورد قاطع پلیس در مواجهه با شکارچیان غیر مجاز خبر داد و از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از این گونه موارد در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت سودجویان در این زمینه مراتب را از طریق تلفن 110به پلیس گزارش کنند.
------------------------------------------
کشف خودرو مسروقه در "نور"
سرهنگ علي اکبر قلی پور فرمانده انتظامي شهرستان نور از شناسایی و کشف يک دستگاه خودروی پژو 206 سرقتي خبر داد.
سرهنگ "علي اکبر قلی پور" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت : در پي وقوع يك مورد سرقت خودرو سواري پژو 206در شهرستان همجوار دستگيري سارق يا سارقانن در دستور کار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.
وي ادامه داد : ماموران گشت انتظامی13ایزدشهردر محور محمودآباد و نور با اجرای گشت های کنترلی در سطح حوزه استحفاظی، خودروی مورد نظر راشناسایی و در اقدامی عملیاتی آن را متوقف کردند.
سرهنگ قلی پور همچنین از دستگیری سارق خودرو در این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
 فرمانده انتظامي شهرستان نور در پايان به شهروندان توصيه کرد: وسايل نقليه خود را به سيستم هاي پيشگيري از سرقت مجهز کنيد و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهيد.
------------------------------------------
دستگیری سارق با 20 فقره سرقت در بابل
سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق سابقه دار منازل و اماکن خصوصی با 20 فقره اعتراف به سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ"محمدزمان شالیکار" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی، موضوع بصورت ویژه در دستورکار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی سارق را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.
سرهنگ شالیکار با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهم تصریح کرد: در بازجویی های اولیه پلیسی، متهم به 20 فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.
وی با بیان این که، پلیس با قاطعیت با سارقان و افرادی که نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست با نصب دزدگير و اقدامات پيشگيرانه زمينه ارتکاب جرم را از سارقان سلب کرده و با اعلام به موقع اخبار واطلاعات در مورد هرگونه موارد مشکوک از طریق سامانه 110 پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان یاری کنند.
------------------------------------------
کشف 9 هزار عدد مواد محترقه در تنکابن
سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامي تنکابن از کشف 9 هزار عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "بهادر دیلمی " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد محترقه توسط فردی در شهرستان تنکابن موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت .
وی، اظهار داشت: ماموران پس از بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و در اقدامی عملیاتی، وی را در حین توزیع مواد محترقه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن ، تصریح کرد: در بازرسی از مغازه متهم 9 هزار عدد انواع مواد محترقه به ارزشی بالغ بر 80 میلیون ریال کشف شد.
سرهنگ دیلمی در پایان از برخورد قاطع پلیس در مواجهه با مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد و از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخرسال در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت سودجویان در این زمینه مراتب را از طریق تلفن 110به پلیس گزارش کنند.
------------------------------------------
قاچاقچی مواد دخانی در محمودآباد دستگیر شد
سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از کشف 27 هزار نخ سيگار خارجي ، 100 بسته توتون قاچاق و 200 حقه وافور از یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ " محمودحسین زاده" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در پي دريافت خبری مبني بر توزيع گسترده سيگار و تنباکوی قاچاق توسط متوصدی یک واحد صنفی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری 11 قرار گرفت.
وي ادامه داد: ماموران با انجام يکسري اقدامات فني، پس از شناسايي محل نگهداري و فروش اقلام قاچاق و غیر مجاز توسط نامبرده با هماهنگي های قضائی در در بازرسي از مغازه متهم 27 هزار نخ سيگار خارجي، 100 بسته تنباکوی قاچاق و 200 حقه آلات استعمال مواد مخدرکشف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد با اشاره به دستگيري یک نفر در اين رابطه، تصريح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر 3 میلیارد و 430 ميليون ريال برآورد کرده اند.
سرهنگ حسین زاده با اشاره به اين که برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس اين شهرستان قرار دارد، ازشهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا با شماره تلفن و سامانه پيامكي 110 به پليس اطلاع دهند.
------------------------------------------
آزادسازی اراضی کشاورزی در بهنمیر
سرهنگ سید جعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز و آزادسازی 18 هزار و 550 متر مربع اراضی کشاورزی در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید جعفر افضلی" در تشريح اين خبر گفت: در پی مرجوعه ای قضائی مبنی بر تفکیک غیر مجاز اراضی کشاورزی، دیوار کشی و انجام ساخت و ساز توسط افرادی سودجو در بخش بهمنیر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی و با همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی و منابع طبیعی دیوار کشی ها و ساخت و سازهای ایجاد شده در این زمین ها تخریب شد .
وی با بیان این که در این عملیات 18 هزار و 550 مترمربع از اراضی کشاورزی از چنگ زمین خواران آزاد شد، اظهار داشت: در این ارتباط 2 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ افضلی با تاکید بر اینکه پلیس در برخورد با اقدامات غیر قانونی و ساخت و سازهای غیرمجاز هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت از مردم خواست: به جهت جلوگیری از تضییع حقوق و زیان های مالی قبل از هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوزهای قانونی نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار