مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از جذب تدریجی ۱۹۹ معلم گیلانی در سال ۱۴۰۲ در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶ 03 May 2023

به گزارش تابناک گیلان ؛ محمد فائزی گفت : با برگزاری آزمون جذب معلمان در روز جمعه ۸ اردیبهشت ، ۱۹۹ معلم در گیلان امسال جذب و از طریق آزمون در دانشگاه فرهنگیان برای آن‌ها دوره‌های آموزشی برگزار خواهد شد.

محمد فائزی با اشاره به امتیاز ویژه معلمان حق التدریس در فرایند گزینش ، افزود: حدود ۸۰۰ معلم نهضت سوادآموزی و پیش دبستانی‌های دولتی که قبل از سال ۹۲ با آموزش و پرورش گیلان همکاری کرده اند، سال گذشته جذب شدند.

وی با اشاره به جذب نیرو در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدامی ، افزود : در روش اول هر سال از طریق دانشگاه فرهنگیان و طبق برنامه سازمان سنجش به معلمان آموزش می‌دهیم و در روش دوم از طریق آزمون استخدامی ، آموزگاران و دبیران آموزش و پرورش جذب می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به رتبه بندی ۲۷ هزار فرهنگی مشمول در استان ، گفت: قانون رتبه بندی برای همه فرهنگیان شاغل استان تا قبل از شهریور ۱۴۰۰ اعمال می‌شود.

محمد فائزی با اشاره به لزوم ارتقا دانش معلمان، افزود : کلاس‌های ضمن خدمت برای همه معلمان مدارس دولتی و غیر دولتی در فصل تابستان برگزار می‌شود.

وی از پرداخت معوقات و پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان در سال ۱۴۰۱ در دست اقدام است.

از ۲۶ هزار و ۲۴۰ نفر از کارکنان آموزش و پرورش گیلان ، ۲۱ هزار و ۹۰۰ نفر در بخش آموزش فعالیت می‌کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار