مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان البرز گفت: رسالت معلمین در عصر کنونی که با جنگ ترکیبی دشمن روبه‌رو هستیم، بسیار سنگین‌تر از گذشته است.
کد خبر: ۱۱۰۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ 07 May 2023

معلمان در پیدا کردن هویت گمشده نسل جوان نقش دارند/ دشمن روی قشر دانش‌آموز تمرکز ویژه‌ای کرده است

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ سعید اخلاقی اظهار کرد: رسالت معلمین در عصر کنونی که با جنگ ترکیبی دشمن روبرو هستیم، بسیار سنگین‌تر از گذشته است.

وی ادامه داد: جامعه معلمین باید در کنار آموزش برای رشد و تربیت دینی و اسلامی دانش‌آموزان برنامه داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز افزود: بعد از خانواده، مدرسه و به ویژه معلم در بعد تربیتی دانش‌آموزان نقش بی‌بدیلی دارند و این مهم رسالت آن‌ها را سنگین کرده و معلمان باید همگام با پیشرفت تکنولوژی اطلاعات خود را بروز و نیاز محصل خود را در بعد ذهنی و تربیتی فراهم کنند.

وی تصریح کرد: متأسفانه دشمن نسل جوان ما را هدف قرار داده است و معلمان در پیدا کردن هویت گمشده نسل جوان نقش دارند و باید برای این مهم تدابیری اساسی بیندیشند.

اخلاقی بیان کرد: معلم اگر دغدغه داشته باشد، قطعاً برای رشد دانش‌آموز خود از جان مایه گذاشته و شرایط امروز بسیار حساس است و آموزگاران باید به روشنگری و تبیین در کنار آموزش بپردازند.

وی گفت: پویش گل برای گل در بستر فضای مجازی، مهمانی معلمین شهید، دیدار و تقدیر از جامعه فرهنگیان در مدارس و نواحی آموزش و پرورش توسط کادر و حوزه‌ها بسیج دانش آموزی جز مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی در گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و مقام شامخ معلم است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز افزود: دشمن تمام ظرفیت خود را روی نسل جوان گذاشته و توجه به بعد تربیت در کنار آموزش باید جز اهم برنامه‌های متولیان آموزشی استان و کشور قرار گیرد.

وی تأکید کرد: بسیج دانش‌آموزی با طرح تربیتی شهدا در دوران پسا کرونا توجه ویژه به بعد تربیتی دانش‌آموزان داشته و متربیان تربیتی در این زمینه تربیت کرده و در مدارس فعالیت می‌کنند.

اخلاقی خاطرنشان کرد: امروز جهاد تبیین در مدارس از نان شب واجب‌تر است زیرا دشمن روی قشر دانش‌آموز تمرکز ویژه‌ای کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار