معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام:
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: در دهه سرآمدی آموزش از ۳۵ استاد برتر گروه‌های آموزشی دانشگاه و ۱۸۵ دانشجوی برتر گروه های آموزشی و نخبگان در همه مقاطع تجلیل شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵ 10 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر کریم کوخایی‌زاده اظهار کرد: دهه سرآمدی آموزش در سال ۱۴۰۲، از ۱۲ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۲ اردیبهشت با شعار دهه سرآمدی آموزش، نیازمحوری و دانشگاه تمدن آفرین ادامه خواهد داشت.

وی نام‌های ایام این دهه را به ترتیب سرآمدی؛ دانشگاه تمدن آفرین و حکمت بنیان، سرآمدی و شاگردپروری، سرآمدی و آموزش هدفمند و نیاز محور، سرآمدی، مهارت افزایی و اشتغال پذیری، سرآمدی و فناوری‌های نوین آموزشی، سرآمدی و تحول آموزش عالی، سرآمدی و تعالی آموزشی، سرآمدی و آموزش غیر دولتی، سرآمدی و استعدادهای درخشان و نخبگان و سرآمدی و برنامه درسی آموزشی اعلام و تصریح کرد: در راستای این نامگذاری برنامه‌هایی متناسب با این نامگذاری‌ها برگزار شده است.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام هدف از نامگذاری این دهه را تبیین جایگاه مهم آموزش و تقویت مفاهیم و روش‌های نوین آموزشی به‌عنوان بستر رشد و توسعه علمی کشور عنوان و تصریح کرد: از مهمترین برنامه‌های این دهه در دانشگاه ایلام مراسم بزرگداشت مقام معلم و تقدیر از ۳۵ استاد برتر گروه‌های آموزشی دانشگاه و تجلیل از ۱۸۵ دانشجوی برتر گروه های آموزشی و نخبگان در همه مقاطع بود.

کوخایی‌زاده ادامه داد: با توجه به اینکه امسال سال علوم پایه است، رئیس و جمعی از اعضای هیئت علمی این دانشکده ضمن دیدار با قدیمی‌ترین معلم زیست شناسی استان از وی تجلیل کردند.

وی از برگزاری نشست‌های تخصصی در گروه‌های آموزشی درباره موضوعات مبتلابه استان خبر داد و گفت: هفته سرآمدی آموزش بیانگر توجه همزمان آموزش عالی به حل نیازهای کشور در کنار تلاش برای شکل‌گیری تمدن الهام بخش مبتنی بر آموزه‌های اسلامی و ایرانی است که اساتید دانشگاه‌ها نقش اساسی در این زمینه بر عهده دارند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار