مدیرکل حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که با استفاده از سگ‌های آموزش دیده ۲ قلاده تشی شکار کرده بود دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ 14 May 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اسلام جاودان‌خرد اظهار کرد : استفاده از سگ‌های آموزش دیده برای شکار نخستین بار است که در شهرستان گچساران گزارش می‌شود.

وی بیان کرد: در طول هفته گذشته محیط بانان گچساران با افزایش میزان نظارت‌های خود ۴ گروه متخلف شکار حیات وحش را در مناطق آزاد این شهرستان دستگیر و اعمال قانون کردتد.

اسلام جاودان خرد تصریح کرد: محیط بانان در نخستین پایش خود فرد متخلفی را درحالی دستگیر و اعمال قانون کردند که با استفاده از ۲ سگ آموزش دیده ۲ قلاده تشی شکار کرده بود.

وی گفت: محیط بانان در ادامه کنترل خود بر مناطق به متخلفی برخورد می‌کنند که با استفاده از یک رشته تور۶ قطعه تیهو زنده گیری کرده بود.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان افزود: محیط بانان همچنین ۲ نفر متخلف دیگر را درحالی که با استفاده از ۲ قبضه اسلحه ۲ قطعه تیهو شکار کرده بودند را نیز دستگیر و اعمال قانون کردتد.

جاودان خرد با اشاره به اینکه محیط زیست با کمک مردم و اطلاع رسانی تخلفات زیست محیطی به سامانه ۱۵۴۰ بر مناطق آزاد و حفاظت شده نظارت ویژه دارد افزود: برای تمامی متخلفین دستگیر شده پرونده تخلف تشکیل و به همراه آلات مکشوفه به مراجع قضایی ارسال شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار