کد خبر: ۱۱۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 13 October 2015
فرمانده پلیس راه گیلان گفت: سطح جاده‌های گیلان بر اثر شدت بارندگی بسیار لغزنده است و رانندگان مراقب عابران پیاده و دانش‌آموزان باشند و از پل‌هایی که احتمال طغیان رودخانه دارند، عبور نکنند.

مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت راه‌های گیلان در شرایط بارندگی اظهار کرد: با توجه به بارش باران سطح جاده‌ها لغزنده است و رانندگان باید با دقت و توجه به جلو رانندگی کنند.

وی با بیان اینکه شرایط جوی در وقوع حوادث رانندگی تاثیرگذار است، تصریح کرد: اکنون بر اثر بارش شدید باران سطح جاده‌ها بسیار لغزنده شده و کوچک‌ترین بی‌احتیاطی در رانندگی منجر به حوادث می‌شود.

فرمانده پلیس راه گیلان لغزندگی جاده را برای رانندگان بی‌احتیاط خطرآفرین خواند و گفت: رانندگان مراقب عبور و مرور دانش آموزان و عابران پیاده باشند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

وی به آبگرفتگی روی پل‌ها اشاره کرد و یادآور شد: گاهی به دلیل طغیان رودخانه، آب سطح پل را فرا می‌گیرد و موجب تخریب می‌شود بنابراین عبور از روی چنین پلی توصیه نمی‌شود زیرا ممکن است منجر به واژگونی و سقوط خودرو شود.

رستگار به حوادث سقوط خودرو در روزهای اخیر به داخل یک رودخانه اشاره کرد و افزود: در این حادثه تلفات جانی نداشتیم و مردم بلافاصله با سقوط خودرو سرنشینان خودرو را نجات دادند.

وی خاطرنشان کرد: طغیان رودخانه که روی پل را فرا می‌گیرد حادثه‌ساز است و رانندگان از روی آن عبور نکنند در غیر این صورت با خطر جدی مواجه می‌شوند.

فرمانده پلیس راه گیلان وضعیت ترافیکی جاده‌های مواصلاتی استان را در این ساعت عادی و روان خواند و توصیه کرد رانندگان در جاده‌های اصلی و فرعی گیلان مقررات را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و با رعایت فاصله طولی، به جلو توجه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار