معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ معلم در فرآیند استخدام‌های جدید جذب آموزش و پرورش می‌شوند و از اول مهرماه بر سر کلاس‌های درس حاضر خواهند شد لذا این موضوع به تسهیل در فرآیند نقل و انتقالات کمک می‌کند.
کد خبر: ۱۱۱۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ 20 June 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا:، مجید زارعی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس، امروز، ۳۰ خردادماه در گردهمایی معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی ادارات آموزش و پرورش فارس، اظهار کرد: این گردهمایی در راستای تشریح برنامه روز آموزش و پرورش از جمله جذب و استخدام، نقل و انتقالات، ساماندهی، منابع انسانی، بودجه، امور مالی، مولدسازی و تأمین اجتماعی برگزار می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: کار ساماندهی نیروی انسانی با رویکرد تکریم همکاران و محوریت خانواده انجام خواهد شد؛ در نقل و انتقالات درون استانی سیاست ما بر این است که تلاش کنیم تا جایی که امکان دارد مشکل افراد حل شود از طرفی هم حق و حقوق دانش‌آموز باید رعایت شود تا در آغاز سال تحصیلی با کلاس فاقد معلم مواجه نشویم.

وی اضافه کرد: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ معلم در فرآیند استخدام‌های جدید جذب آموزش و پرورش می‌شوند و از اول مهرماه بر سر کلاس‌های درس حاضر خواهند شد لذا این موضوع به تسهیل در فرآیند نقل و انتقالات کمک می‌کند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: نتایج اولیه آزمون به کارگیری آموزگاران به زودی اعلام و فرآیند مصاحبه از ۶ تیرماه آغاز می‌شود.

وی از ارائه مصوبه‌ای در خصوص تبدیل انتقال موقت به دائم به کلانشهر شیراز خبر داد و عنوان کرد: رایزنی‌هایی با تأمین اجتماعی انجام شده ودر خصوص تقسیط بدهی‌های آموزش و پرورش به تأمین اجتماعی قول مساعد اخذ شده است.

زارعی اضافه کرد: مشکل کمبود نیروی انسانی را درسال اینده خوهیم داشت، لذا برای حل این مشکل از ظرفیت بازنشستگان، استخدام‌های جدید، سرباز معلم و... بهره‌مند خواهیم شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار