مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: در دوره جدید فرایند جذب به صورت کاملاً متفاوت برگزار می‌شود و کیفی خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۱۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲ 11 July 2023

به گزارش «تابناک البرز» همایش ارزیابان و عوامل اجرایی جذب و استخدام آموزگاران ابتدایی و استثنایی استان البرز با حضور ستاری فرد معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، محمدی نماینده وزیر آموزش و پرورش در زمینه جذب و استخدام آموزگاران در استان البرز، مدیرکل و شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز و ارزیابان و عوامل اجرایی فرایند استخدام آموزگاران استان در کانون فرهنگی و تربیتی شهید فهمیده کرج برگزار شد.

علی حجرگشت با اشاره به تغییرات عمده‌ای که در دوره جدید استخدام معلمان انجام گرفته است، گفت: دوره جدید فرایند جذب به صورت کاملاً متفاوت برگزار می‌شود و کاملاً کیفی خواهد بود.

وی ادامه داد: بسیاری از انتقاداتی که به فرایند جذب معلم در آموزش و پرورش مطرح می‌شد، به دلیل مدل جذب و زمان اندک بررسی صلاحیت‌های معلمی افراد بود که امسال فرصت و تمهیدات خوبی برای این منظور پیش بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به دانشگاه فرهنگیان به عنوان مرکز سقل جذب معلم گفت: البته بهترین روش برای جذب و به کارگیری معلم، دانشگاه فرهنگیان است اما با توجه به این که درحال حاضر امکان جذب همه نیازهای آموزش و پرورش با این مدل وجود ندارد، باید فرایند جذب معلم از طریق آزمون با حساسیت و جدیت دنبال شود.

وی در ادامه افزود: اساساً نگاه ما در جذب معلم نگاه کمی نیست، به این معنی که با وجود مشکلاتی که در زمینه کمبود نیروی انسانی داریم اما صرفاً به دنبال پرکردن سهمیه خود نیستیم، بلکه به دنبال جذب افرادی در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران و تعلیم و تربیت کشور هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در انتها با تشکر از همه عوامل دخیل در فرایند جذب و استخدام معلمان در استان البرز از حضور معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در استان البرز تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار