فرماندهی انتظامی اهواز گفت: جرائم عادی از ابتدای امسال تا کنون در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۱۱۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ 09 August 2023

سرهنگ حسین زلقی در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار که در فرماندهی انتظامی اهواز برگزار شد اظهار کرد: برخی مشکلات در شهرستان اهواز که باعث نگرانی شهروندان شده، برای مجموعه نیروی انتظامی به دغدغه جدی تبدیل شده است و وظیفه خود می‌دانیم برای ایجاد امنیت و آرامش با تلاش بیشتری برنامه ریزی و اقدام کنیم.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطر شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، ادامه داد: کسانی که در حوزه خبر و رسانه فعالیت می کنند سربازان فرهنگی نظام هستندکه اقدامات نیروی انتظامی را به شهروندان منعکس میکنند.

سرهنگ زلقی افزود: مردم از طریق فضای مجازی وقایع روز را رصد میکنند ولی وظیفه رسانه و خبرنگاران این است که اطلاعات صحیح را منعکس کنند.

فرماندهی انتظامی اهواز با بیان اینکه خبرنگاران در حوزه امنیت کمک بزرگی برای نیروی انتظامی محسوب می شود گفت: اغنا سازی عمومی نسبت به اقدامات حوزه امنیت بسیار مهم است که می‌بینیم در بحران‌های مختلف رسانه ها در افزایش امنیت نقش مهمی دارند.

وی ادامه داد: خبرنگاران عدالت و انتقاد سازنده را با قلم خود به جامعه منعکس می‌کنند.

گفتنی است شهید «محمود صارمی» در سال ۱۳۴۷ در شهر بروجرد استان لرستان به دنیا آمد و پس از پایان تحصیلات متوسطه برای ادامه تحصیل به تهران رفت، این شهید بزرگوار بسیار پرکار، پرتوان، فعال، خوش خلق و متواضع بود. او ورزشکاری پرتوان و دارای روحیه مردانگی بود و در رشته کاراته نیز مقام‌هایی در سطح شهرستان و استان کسب نمود و در دوران دفاع مقدس به مدت ۱۷ ماه در میادین نبرد به عنوان بسیجی جنگید و همواره مدافع اسلام و اهل بیت (ع)بود.

در سال ۱۳۷۵ به عنوان سرپرست دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا) در افغانستان انتخاب و به آن کشور عزیمت نمود تا اینکه در روز ۱۷ مرداد ماه در جریان سقوط شهر مزار شریف به همراه هشت دیپلمات ایرانی به شهادت رسیدند.

منبع/ایرنا

برچسب ها: سلاح گرم ، امنیت ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار