مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی از دستگیری شکارچی متخلف با ۱۴ مورد شکار غیر مجاز خبر داد و گفت: متهم گوشت حیوانات را در فضای مجازی به فروش می‌رساند.
کد خبر: ۱۱۲۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳ 15 August 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی و به نقل از مهر، رضا شکاریان در گفتگویی اظهار داشت: طی گزارشی مبنی بر فروش گوشت حیوانات وحشی و ثبت تصاویر شکار حیوانات توسط شکارچی متخلف در یکی از روستا‌های همجوار منطقه حفاظت شده قرخود، این موضوع در دستور کار یگان حفاظت محیط زیست قرار گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی ادامه داد: طی هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری پلیس اطلاعات شهرستان، بازرسی از منزل نامبرده انجام شد و تلفن همراه نامبرده طی هماهنگی قضائی به پلیس فتا استان ارسال شد.

وی افزود: طی بازگشایی تلفن همراه متهم تصاویر مربوط به تخلفات شکار غیر مجاز از جمله شکار هشت رأس قوچ یا میش وحشی، تعداد چهار رأس کل وحشی، یک قلاده گرگ و یک رأس گراز کشف شد.

شکاریان بیان داشت: همچنین وجود آلات و ادوات جرم شامل اسلحه گلوله زنی برنو، کلاشینکف جنگی، ام یک گلوله زنی، تک لول ساچمه زنی، کلاشینکف یازده تیر و دوربین چشمی نیز مشاهده و در این خصوص پرونده تخلف تشکیل شده و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار