رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون از دستگیری متخلف شکار ۲ فرد تشی به همراه ۴ قلاده سگ شکاری دراین شهرستان خبر داد و گفت: با پیگیری قضایی پرونده این تخلف تشکیل شد و هر ۴ سگ شکاری مصادره و توقیف شدند.
کد خبر: ۱۱۲۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ 30 August 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: محمدامین بیرامی با تشریح اقدامات انجام شده در این زمینه افزود: جولان سگ‌های شکاری باعث قربانی شدن هزاران گونه جانوری از تخم و جوجه پرندگان تا انواع خزندگان و جوندگان و پستانداران گیاهخوار و گوشتخواران بزرگ جثه توسط آن‌ها می شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون در ادامه گفت: سالانه هزاران گونه جانوری از تخم و جوجه پرندگان تا انواع خزندان و جوندگان و پستانداران گیاهخوار و گوشتخواران بزرگ جثه قربانی این سگ‌ها می‌شوند.

بیرامی اضافه کرد: سالانه هزاران گونه جانوری از تخم و جوجه پرندگان تا انواع خزندان و جوندگان و پستانداران گیاهخوار و گوشتخواران بزرگ جثه قربانی این سگ‌ها می‌شوند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون از شهروندان خواست تا نسبت به حفاظت از جان گونه های حیات وحش در این شهرستان حساس باشند و مراتب تخریب و شکار را با این مدیریت در جریان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار