مدیریت منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه ای چگونگی مراحل استخدام و اعتراض داوطلبان به نتایج را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 21 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد متن اطلاعیه به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

«اطلاعیه شماره یک »

به اطلاع شرکت کنندگان در مراحل بررسی مدارک و مستندات خود اظهاری و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام پیمانی سال 1401 وزارت آموزش و پرورش «ویژه رشته های شغلی آموزگاری ابتدایی و آموزگاری استثنایی»سهمیه مدیریت ها و ادارات آموزش و پرورش تابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمدمی رساند، نتایج یک برابر ظرفیت آزمون مذکور ازطریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی
www.sanjesh.org
قابل مشاهده می باشد.لذا مقتضی است ضمن مراجعه به در گاه مذکور چنانچه در ردیف قبولی آزمون قرار گرفته اند،با رعایت مفاد اطلاعیه مندرج، اقدام لازم معمول نمایند. ضمناً برنامه زمان بندی جهت ادامه مراحل استخدامی متعاقباً اعلام خواهدشد.

ضمناً داوطلبانی که در ردیف قبولین نهایی در این مرحله قرار نگرفته اند و نسبت به عدم قبولی خود معترض می باشند، می توانند ازطریق سامانه اعتراض به ارزیابی تکمیلی آموزگاران به نشانی:

https://jazb.sru.ac.ir/auth/login
پس از اعلام نتایج نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند.
بدیهی است بعد از اتمام مهلت تعیین شده اقدامی برای پذیرش درخواست صورت نخواهد گرفت « اعترضات داوطلبان صرفاً از طریق سامانه مذکور قابل بررسی می باشد.»

مدیریت منابع انسانی واموراداری اداره کل
آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار