نویسنده کتاب داماد افلاکی و مدیر نشر نیشتمان:
نویسنده کتاب داماد افلاکی و مدیر نشر نیشتمان گفت: این کتاب دربردارنده ازدواج و سلوک خانوادگی رزمندگان و شهدای ایلام در دوران دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۱۱۲۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵ 27 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ یاسر بابایی اظهار کرد: با تلاش نشر «نیشتمان» کتابی در قطع جیبی با عنوان «داماد افلاکی» منتشر کردیم که دربردارنده ازدواج و سلوک خانوادگی رزمندگان و شهدای ایلام در دوران دفاع مقدس بود.

وی گفت: در کتاب داماد افلاکی به نحوه ازدواج و سلوک خانوادگی شهدا و رزمندگانی چون شهید عبدالرضا اسماعیلی به روایت صغری حیدری، شهید ذوالفقار روزفراخ به روایت طوبی قاسمی، حجت‌اله رحیم‌زاده به روایت خودش، شهید یادگار امیدی به روایت فاطمه امیدی، شهید عباس آقایی به روایت مریم بیگلریان، علی‌کرم محمدیان به روایت خودش، شهید ناصر علوی فیلی به روایت گلابتون دشتبان و شهید مرتضی ساده‌میری به روایت کلثوم کرم‌زاده پرداخته شده است.

این نویسنده تصریح کرد: هدف گذاری برای مجلدهای بعدی شامل مشاغل شهدا و رزمندگان، تحصیلات آنها و... در قالب کتابهای جیبی خوش‌خوان و با نثر روان انجام شده است.

بابایی گفت: این کتاب‌ها برای مطالعه دانش‌آموزان و شرکت کنندگان در اردوهای راهیان نور بسیار مناسب است ولی متاسفانه دستگاه پشتیبانی کننده از این مجموعه کتاب، علاوه بر انتشار حداقلی شمارگان کتاب و عدم توزیع آنها، از ادامه این پروژه فرهنگی کنار کشید و این در حالی است که نسل جدید ما به خواندن چنین آثاری نیاز مبرم دارد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار