رئیس کمیته امداد چمستان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون مبلغ ۸میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان اعتبار وام قرض‌الحسنه بانکی اشتغال به این اداره تخصیص یافته است که تعداد ۴۲ طرح اشتغال با مشاوره و هدایت و نظارت کارشناسان کمیته امداد موفق به دریافت تسهیلات و اجرای طرح خود شدند.
کد خبر: ۱۱۳۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ 25 November 2023

به گزارش تابناک مازندران، فریبرز نیکوکار اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون مبلغ ۸میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان اعتبار وام قرض‌الحسنه بانکی اشتغال به این اداره تخصیص یافته است که تعداد ۴۲ طرح اشتغال با مشاوره و هدایت و نظارت کارشناسان کمیته امداد موفق به دریافت تسهیلات و اجرای طرح خود شدند.

 

ایجاد ۴۲فرصت شغلی برای نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد چمستان  

وی افزود: در راستای اجرای این طرح‌ها بالغ بر ۴میلیارد و ۵۲۰میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان اجرای طرح‌های اشتغال پرداخت شد که قسمت اعظم آن از اعتبارات بانکی جزء ۴ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور می‌باشد.

رئیس کمیته امداد چمستان گفت: مشکل عمده در جذب این اعتبارات تامین ضامن معتبر بانکی است که ضمن تعامل با بانک‌ها در جذب کامل و هدفمند این منابع تسریع خواهد شد.

نیکوکار بیان داشت: طرح‌های اشتغال کمیته امداد در سه مرحله، پیش از اجرا، حین اجرا و پس از اجرا مورد نظارت کارشناسان با تجربه قرار می‌گیرد و همین امر موجب شده که این طرح ها دارای کمترین میزان انحراف از اهداف مورد نظر باشند.

خاطرنشان می‌شود: کمیته امداد چمستان در حال حاضر از ۱۷۰۰نفر از نیازمندان در بخش چمستان حمایت می‌کند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار