معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: تلاش های مجاهدانه سردار حاج قاسم سلیمانی، به عنوان فرماندهی شجاع و در عین حال انسانی مردمی، وارسته، دارای خشوع و خضوع، در راستای دفاع از ارزش های اسلامی بوده است.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲ 03 January 2024

ترس دشمن پس‌از شهادت حاج قاسم دوچندان شده استبه گزارش تابناک ایلام؛ محمدسبحان حسنی روز چهارشنبه در سومین رویداد ملی روایت حبیب با محوریت روایت جهان پهلون "حاج قاسم سلیمانی در زورخانه پوریای ولی شهر ایلام، با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی ادامه دهنده راه کسانی بوده است که در راه احیاء و زنده نگاه داشتن اسلام به شهادت رسیدند، افزود: این مسیر و زنده نگاه داشتن راه شهدا با حضور ملت سرافراز اسلامی همچنان ادامه دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به شکسته شدن همینه رژیم غاصب صهیونیستی در سطح جهان، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی مدعی این بود که از بالاترین سطح بازدارندگی در منطقه برخوردار است و هیچ کسی جرات تعرض به حوزه سرزمینی آنها را ندارد اما با عملیات طوفان الاقصی، همینه آنها درهم شکسته شد.

وی گفت: نخست وزیر اسبق این رژیم می گوید که هر زمانی که دیدید که بازدارندگی ما از دست رفت، بدانید که آغاز سقوط ماست و امروز با عملیات طوفان الاقصی که به فرموده مقام معظم رهبری برای این رژیم غیر قابل جبران است، بازدارندگی آنها ضربه خورده و امروز در شرایط ذلت باری هستند و دست و پا می زنند.

حسنی در ادامه با اشاره به عملیات تروریستی امروز در کرمان، ابراز کرد: دشمنان از نام، مقبره و شهادت حاج قاسم، از مکتبی که بعد از شهادت این سردار بزرگ اسلام به وجود آمد و ادامه دارد، می ترسند.

وی یادآور شد: دشمنان انقلاب و استکبار جهانی فکر می کردند با شهادت حاج قاسم، جبهه مقاومت از بین خواهد رفت اما بعد از شهادت سردار دل ها، ضربه کاری تری خوردند و این حادثه تررویستی در کرمان نیز ناشی از ترس و وحشت آنها از نام، مکتب و یاد حاج قاسم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه ملت ما یک ملت مقاوم است و در عرصه های مختلف خود را نشان داده است، افزود: این ملت ۱۷ هزار شهید ترور را تقدیم آرمان های انقلاب و نظام کرده است اما هیچ وقت در مقابل دشمن تسلیم نشده است.

حسنی گفت: دشمنان امروز هم با این عملیات های کور دست و پا می زنند اما راه به جایی نخواهند برد و قطعا پیروزی نهایی از آن ملت بزرگ ایران اسلامی و جبهه مقاومت است.

وی در پایان با قدردانی از برگزارکنندگان و دست اندرکاران آیین روایت حبیب در زورخانه پوریای ولی شهر ایلام، خاطرنشان کرد: این مراسم تلفیقی از هنر و ورزش بود که در یک راستا و برای زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا، اجرا شد که جای قدردانی دارد.

ترس دشمن پس‌از شهادت حاج قاسم دوچندان شده است

مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی استان ایلام نیز در این مراسم اظهار کرد: نگاه معرفتی وجه مشترک بین هنرمندان و ورزشکاران است، وجه مشترک گود زورخانه و بوم هنری فقط معرفت است. 

سعید خیرالهی با بیان اینکه حاج قاسم از خود به عنوان یک سرباز در وصیت نامه اش نام برده است، گفت: حاج قاسم نه به دنبال عنوان بود و نه دنبال نام و نشان، او در راه معرفت به ولایت به شهادت رسید و خود را سرباز ولایت می دانست.

وی با اشاره به اشتراکات کار هنری و ورزشی، ابراز کرد: استان ایلام میزبان جشنواره تئاتر خیابانی شهدای زمین فوتبال چوار است، وجه مشترک هنرمندان و ورزشکاران شهدا هستند، راه حاج قاسم ادامه دارد و خون شهدا نشان دهنده و مشخص کننده حق از باطل است./م

 

ترس دشمن پس‌از شهادت حاج قاسم دوچندان شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار