کد خبر: ۱۱۴۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲ 03 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، استاندار مازندران و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی کشور، امروز چهارشنبه تفاهمنامه همکاری امضا کردند. ‎

 

این تفاهمنامه روز چهارشنبه توسط سیدمحمود حسینی پور و محمد خزاعی که به مازندران سفر کرده است در محل کار استاندار مازندران با هدف تقویت زیرساخت های مربوط به حوزه صنعت سینما و حمایت از هنرمندان به امضا رسید.

گسترش و توسعه برنامه ها و فعالیت ها و ایجاد زیرساخت های سینمایی و بهره گیری از قابلیت ها، امکانات و ظرفیت های فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی استان ها از مفاد این تفاهمنامه همکاری است که به امضای استاندار مازندران و رئیس سازمان سینمایی رسیده است.

ارتقاء و تعالی هنر فاخر سینما و تصویر، غنی سازی جریان تولید سینمایی ایران بر اساس اولویت های سند تحول دولت مردمی و سند تحول وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمایت از تولیدات و آموزش های سینمایی در استان ها و شهرستان ها و همچنین ایجاد فرصت مناسب برای هنرمندان و جوانان علاقه مند و مستعد در استان ها و شهرستان ها برای شکوفایی استعدادها و ظهور توانمندی ها و خلاقیت های آنان با رویکرد عدالت فرهنگی از دیگر اهداف این تفاهمنامه همکاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار