مدیرکل برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سامانه جامع جهت نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد هنری تا پایان سال راه اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱ 09 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدحسین اسماعیلی  در حاشیه بازدید از آموزشگاه هنرهای تجسمی "حدیدی" شهر ایلام، اظهار کرد: ساماندهی مراکز آموزش هنر به‌ویژه آموزشگاه‌های آزاد هنری یکی از مهم‌ترین اقدامات اخیر در دفتر برنامه‌ریزی و آموزش هنر است.

وی با بیان اینکه سامانه جامع جهت نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد هنری طراحی‌شده است، تصریح کرد: طراحی این سامانه در مراحل پایانی بوده و تا پایان سال این سامانه راه‌اندازی خواهد شد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه راه‌اندازی این سامانه جهت نظارت بر آموزشگاه‌ها تحت وب و به‌صورت دیجیتالی انجام خواهد شد، تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم در راستای ارتقای آموزشگاه‌های هنری، رتبه‌بندی و درجه‌بندی آموزشگاه‌های آزاد هنری است.

مدیرکل دفتر آموزش آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: رتبه‌بندی و درجه‌بندی آموزشگاه‌های آزاد هنری با شاخص‌ها و فرآیندهای مشخص انجام خواهد گرفت.

راه‌اندازی سامانه جامع نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد هنری تا پایان سال

وی خاطرنشان کرد: صدور کارت صلاحیت تدریس برای مربیان شاغل در این آموزشگاه‌ها از دیگر اقدامات مهم در این رابطه است.

به گزارش ایرنا، آموزشگاه هنرهای تجسمی حدیدی با ۸ سال سابقه در رشته‌های رنگ و روغن، سیاه قلم، طراحی مدادرنگی بزرگسال حرفه‌ای و کودک فعالیت دارد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد به همراه " علی هوشمند"، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و هیئت همراه ایشان در ادامه سفر خود به ایلام، از آموزشگاه آزاد موسیقی "حامی" بازدید کرد.

آموزشگاه موسیقی "حامی" با مدیریت خانم حدیث اشرف‌آبادی، آموزشگاه تخصصی پیانو در استان ایلام است که ۶ سال سابقه فعالیت در عرصه موسیقی را دارد./م

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار