مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: بنده خود را موظف و پایبند به توافق صورت گرفته در واگذاری عمارت هنر قزوین به حوزه هنری می‌دانم.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ 09 January 2024

به گزارش تابناک قزوین، چندی است در فضای مجازی شاهد برخی اظهارنظر‌ها و انتقادات از سوی تعدادی از اهالی جامعه فرهنگی و هنری استان درخصوص واگذاری عمارت هنر قزوین به حوزه هنری استان هستیم.

در این خصوص مصاحبه‌ای با مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین انجام شده و نظر وی را در این مقوله جویا شدیم.

حسین براتی در این خصوص اظهار کرد: اینکه ما نگاه صیانتی به داشته‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین داشته و به مطالبات و خواسته‌های جامعه مخاطب خود در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی توجه داریم، فرضی است که در مسیر انجام آن تلاش می‌کنیم.

وی افزود: از سوی دیگر توافقی در دوره گذشته توسط مدیرکل وقت و حوزه هنری استان صورت گرفته و ظاهرا استانداری قزوین هم نسبت به انجام این امر تمایل داشته است تا این هم‌افزایی شکل بگیرد و اتفاق خوبی را در حوزه هنری با مشارکتی که از سوی اداره کل در حوزه ساختمان اتفاق خواهد افتاد، داشته باشیم و در نهایت این تفاهم و توافق صورت گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پایان گفت: بنده خود را موظف و پایبند به این توافق می‌دانم و می‌بینم؛ اما چه بسا بخشی از بدنه جامعه فرهنگی و هنری استان نسبت به این توافق منتقد باشند؛ اما می‌توان خیلی منطقی و درست دغدغه‌ها را احصاء و شناسایی کرد و با همان وجهِ هم‌افزایی، اتفاق خوبی را برای عمارت هنر قزوین رقم زد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار