مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: رسانه‌ها تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی در جامعه را تبیین کنند.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ 28 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، علی‌اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران و مسوولان رسانه‌ها در سنندج اظهار کرد: اصحاب جراید نباید نگران رسانه‌هایی که شیطنت و تخریب می‌کنند، باشند چراکه تخریب کار معاند است و جز این نباید انتظاری داشت.

وی افزود: اگر این نشست‌ها و کنار هم بودن‌ها مشکلات را رفع نکند قطعا امکان رفع این مشکلات در جایی دیگر را نخواهیم داشت.

دریایی نقد سازنده را لازمه جامعه دانست و گفت: اگر مسوول نقد نشود قطعا نمی‌تواند در مسیر خدمت تغییر ایجاد کند البته نقد با تخریب تفاوت دارد، رسانه‌ها با نقد منصفانه مسیر را برای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های درست مسوولان در انجام وظایف و پاسخگویی به مطالبات جامعه تسهیل می‌کنند.

وی اضافه کرد: اگر امروز اداره کل فرهنگ ارشاد با بارش برنامه‌ها می‌درخشد و توانسته به رتبه دون ارتقا پیدا کند حاصل تلاش تک تک اصحابان هنر و رسانه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: آمادگی برگزاری نشست با اصحاب رسانه به صورت ماهیانه و حتی هفتگی داریم تا بتوانیم به نتیجه‌ای که باید در حوزه تحقق مطالبات رسانه‌ای برسیم.

وی عنوان کرد: باید در قالب نشست‌ها منشور حرکتی در حوزه رسانه‌ها را تدوین و توزیع آگهی‌ها را براساس این منشور‌ها پیش ببریم.

دریایی گفت: رسانه‌ها پیشران توسعه همه جانبه استان کردستان هستند ارزش قلم شما خبرنگاران بسیار زیاد است، اما اگر این قلم صداقت نداشته باشد خروجی نخواهد داشت.

وی اذعان کرد: اصحاب رسانه باید به توقعاتی که دارند دست پیدا کنند اگر می‌خواهیم وضع استان بهتر و پیشرفت خوبی داشته باشد وظیفه داریم نقش‌آفرینی لازم را در عرصه انتخابات داشته باشیم.

وی افزود: باید رسانه‌ها با مشارکت و آگاهی‌بخشی لازم به گونه‌ای عمل کنند که زمینه انتخاب درست فراهم شود و اصلح‌تر از بین نامزد‌های مجلس انتخاب شود.

شفیعی مسوول بسیج هنرمندان کردستان نیز در این جلسه با تبریک ارتقای سطح کیفی ارشاد از درجه سه به درجه، گفت: قدر آن رسالت و جایگاه را که داریم بدانیم اثر قلم شما در این ایام کارسازتر از هر نوع سلاح و موشکی است.

وی افزود: تلاش رسانه‌ها و امپراتوری رسانه‌ها در ناامید کردن مردم برای حضور در انتخابات باید تبیین شود و از تمام ظرفیت‌ها برای مشارکت مردم در انتخابات استفاده شود.

وی عنوان کرد: زیبنده کردستان نیست که میزان مشارکت آن در انتخابات پایین باشد، باید رسانه‌ها با تبیین دستاورد‌های نظام و دولت خدمت‌گذار و ضرورت‌های حضور در انتخابات مردم را پای صندوق‌های رای بیاورند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار