به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی علیه السلام و روز مددکار با حضور مدیر کل، معاون حمایت و اشتغال کمیته امداد مازندران و خَیِّرین نیکوکار، مراسم تجلیل از مددکاران منتخب کمیته امداد مازندران در مجتمع فرهنگی و تربیتی شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴ 29 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی علیه السلام و روز مددکار با حضور مدیر کل، معاون حمایت و اشتغال کمیته امداد مازندران و خَیِّرین نیکوکار، مراسم تجلیل از مددکاران منتخب کمیته امداد مازندران در مجتمع فرهنگی و تربیتی شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد.

 

برگزاری مراسم تجلیل از مددکاران کمیته امداد مازندران  

در این مراسم مدیر کل کمیته امداد مازندران با تبریک ایام ولادت امیرالمومنین علی (ع) و روز مددکار به مددکاران پرتلاش و تشکر از تمامی خَیِّران که مددکاران افتخاری ایتام و نیازمندان در امداد هستند گفت: با بررسی واژه کاربردی "یا علی مدد" در طول تاریخ می‌توان گفت: مولا علی علیه‌السلام در ابعاد مختلف بزرگ مددکار جامعه و نیازمندان و ایتام بوده است.

میثم معافی با اشاره به اوصاف مددکاری مولا علی (ع) در ابعاد و زمان‌های مختلف گفت: سه شاخصه مهم یک مددکار اخلاق، عدالت و توانمندسازی است.

وی با بیان اینکه، در مقابل نیازمندان و محرومین باید با اخلاق و صبوری برخود کنیم گفت: عدالت در توزیع عادلانه نیز مسئله‌ای مهم و اساسی است.

مدیر کل کمیته امداد مازندران توانمندسازی را با چهار شاخصه، مهارتی (کسب و کار)، تحصیلی(هدایت تحصیلی)، فرهنگی (تربیتی) و خانواده و مسکن برشمرد و گفت: گنج و عامل اصلی توانمند سازی تربیت است که باید به آن توجه شود.

معافی با تشکر از تمامی مددکاران استان در خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان گفت: هنر مددکار در زمان ورود مددجو به چرخه حمایت وتوجه به توانمندسازی او و زمان خروج از حمایت می‌باشد.

خاطرنشان می‌شود: در پایان این مراسم از مددکاران منتخب ادارات اجرایی استان تجلیل به عمل آمد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار