مراسم اهدای ۴۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان قزوین با حضور معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در امامزاده سلیمان(ع) شهر بیدستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ 01 February 2024

به گزارش تابناک قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در مراسم اهدای ۴۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند قزوین که پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در امامزاده سلیمان(ع) شهر بیدستان برگزار شد، دهه فجر را تولد دوباره اسلام برشمرد و اظهار کرد: طرح «قرار دوازدهم» که هر ماه در استان قزوین اجرا می شود از جمله تکالیف اخلاقی اوقاف و موقوفات می باشد که خوشبختانه ثمرات ارزشمندی را به دنبال داشته است.

وی جهیزیه های اهدایی امروز را از محل درآمد موقوفه حاج محمدحسین خزانه عنوان کرد و افزود: یکی از دستورات مقام معظم رهبری اجرا و گسترش فعالیت های موقوفات در بقاع متبرکه است تا این اماکن مورد رجوع مردم از خدمت رسانی وقف بی بهره نمانند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قروین اضافه کرد: اداره کل اوقاف و خیریه استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون و طی ۱۱ ماه، ۲۸۰ میلیارد ریال اجرای نیت داشته که اهدای ۴۵ سری جهیزیه نیز در این راستا می باشد.

حجت الاسلام مجیدی میزان اهدای جهیزیه ها از ابتدای امسال را ۱۶۵ سری جهیزیه عنوان کرد که برخی به صورت کامل و برخی شامل چند قلم کالا می باشد.

این مسوول ادامه داد: همچنین در این مدت اعتباراتی در حوزه تامین جهیزیه، دارو، درمان، ۱۰ هزار بسته معیشتی، بسته های لوازم التحریر و نیازهای روز هزینه شده که از محل موقوفات استان بوده است.

این مسوول در پایان گفت: درمانگاه موقوفه قازان ابن ارغوان با مشارکت سپاه به زودی افتتاح خواهد شد و همچنین تالار اجتماعات دارالقرآن اوقاف استان قزوین نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار