مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دیدگاه دانشگاه آزاد اسلامی به مقوله دانشگاه یک دیدگاه فرهنگی است.
کد خبر: ۱۱۵۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ 14 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سراسری وفا در اردبیل ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: بصیرت و معرفت است که انسان را از بلایا دور نگه می‌دارد و حضرت عباس (ع) علی‌رغم دریافت آن امان‌نامه مشهور، با درک موقعیت و با بصیرت و معرفت خود در جبهه حق باقی ماند و با صلابت و پایداری در ایمان در کنار امام حسین (ع) ایستاد.

وی افزود: طبق نظر بسیاری از علما، حضرت عباس (ع) دارای شان امامت می‌باشد، اما با این حال در حضور امام حسین (ع) شرط ادب را رعایت کرده و همواره از ایشان به عنوان امام خود یاد می‌کرد.

علمایی خاطرنشان کرد: معتقدم ایشان به خوبی امام زمان خود را شناخت و پای او ماند، لذا سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که آیا ما نیز پای امامت ایستاده‌ایم؟

وی با اشاره به روند اخیر دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دیدگاه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مقوله دانشگاه یک دیدگاه فرهنگی است و برگزاری چنین جشنواره‌هایی نیز در همین راستا می‌باشد.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس فرمایش حضرت امام (ره) به دنبال این است که یک مکتب انسان‌ساز باشد و این مهم در دانشگاهی رخ خواهد داد که فعالیت‌های فرهنگی در آن جاری باشد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار