نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: با انتخاب صحیح می‌توان بسیاری از مشکلات و مسائل را در کشور و خوزستان حل کرد.
کد خبر: ۱۱۵۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳ 27 February 2024

تابناک خوزستان: حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز دوشنبه در نشست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان خوزستان که با محوریت اهمیت انتخابات در دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد، با تأکید بر اینکه هنرمندان در همه عرصه‌ها باید بتوانند با کار ارزشمند در عرصه هنر به معنای واقعی نقش آفرینی کنند، افزود: هنرمندان مفاهیم مذهبی، ارزش‌های دینی و الهی را به گونه‌ای به تصویر بکشند که در نظر بیننده جذاب‌تر دیده شود. البته بنا نیست که از هر ابزاری در این راستا استفاده شود.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: خداوند متعال به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه توفیق خوبی را عنایت کرده منتهی باید بیشتر کار شود و از این فرصت استفاده کرد. گاهی ممکن است محتوا مشکلی نداشته باشد اما ابزاری که از آن استفاده می‌شود، صحیح نباشد.

حجت الاسلام موسوی فرد اضافه کرد: گاهی از اوقات یک خطر شعر و هنر کار هزاران منبر را انجام می‌دهد و نه تنها مانع استفاده از ظرفیت‌های هنر نیستیم بلکه حمایت هم خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تنها مسیر اصلاح کشور انتخابات است، افزود: با انتخاب صحیح می‌توان بسیاری از مشکلات و مسائل را در کشور و خوزستان حل کرد. لازمه اینکه خوزستان رشد کند نامزد با شاخصه‌هایی است که رهبری مطرح کرده را انتخاب کرد و قطعاً استان رشد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: هرکجا در انتخابات شرکت و مطابق با شاخصه‌ها انتخاب کردیم، ایران اسلامی رشد کرده است.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار