فرماندار تنگستان از اجرای ۵۵ پروژه عمران روستایی در تنگستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ 11 March 2024

به گزارش تابناک بوشهر، احمد لطفی در نشست با معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: اجرای طرح‌های عمرانی در روستا‌های تنگستان جزو اولویت‌هاست و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: تنگستان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن اقدامات خوبی انجام داده و امیدوارم رضایت خاطر مردم را در بر داشته باشد.

فرماندار تنگستان از اجرای ۵۵ پروژه عمران روستایی در تنگستان خبر داد و تصریح کرد: طرح هادی روستایی، پروژه‌های ورزشی و راهسازی و طرح‌های آموزشی و بهداشتی از مهم‌ترین پروژه‌هاست.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز گفت: برای تأمین اراضی مورد نیاز احداث مسکن، اراضی مستعد توسعه در روستا‌های استان بوشهر شناسایی می‌شوند.

علی افرند بیان کرد: در راستای اجرای مصوبات پنجمین نشست شورای عالی مسکن و همچنین اجرای ماده ۴ قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، شناسایی اراضی مستعد توسعه در سطح روستا‌های این استان در دستور کار قرار گرفته است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: در جریان این بازدیدها، اراضی مورد نیاز جهت ساخت مسکن مقاوم و تشویق به مهاجرت معکوس از شهر‌ها به روستا مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موظف است با انجام مطالعات امکان سنجی و شناسایی اراضی مستعد توسعه کالبدی روستاها، نسبت به انجام طراحی و تفکیک اراضی واقع در محدوده روستا‌ها اقدام کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: اراضی واقع در محدوده روستا‌ها به صورت رایگان به منظور تسهیل در امر تولید و عرضه مسکن روستایی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار می‌شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار