مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: مجوز جذب ۱۲۶ نجاتگر برای جمعیت هلال احمر این استان صادر شد که تاکنون ۵۰ نفر جذب و مابقی تا اردیبهشت‌ماه سال آینده جذب می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۵۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲ 18 March 2024

به گزارش تابناک مرکزی،علیرضا شهرجردی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: همچنین مجوز جذب ۳۰ نفر مرد و زن نیز در بخش واکنش سریع به جمعیت هلال احمر استان مرکزی داده شده که این افراد نیز منتظر تست‌های بدنی و آزمایشات هستند.

وی بیان کرد: جذب نیروهای واکنش سریع استان حداکثر تا سه ماه اول سال آینده انجام می‌شود و در مجموع مجوزهای جذب نیروی جدید تاکنون به این تعداد، سابقه نداشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی ادامه داد: اعتبار سفر رییس جمهور برای جمعیت هلال احمر این استان ۴۰۰ میلیارد ریال است که بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال آن تا پایان شهریورماه امسال جذب و مابقی اواخر نیمه اردیبهشت‌ماه سال آینده جذب می‌شود.

شهرجردی گفت: جمعیت هلال احمر استان مرکزی در سال جاری به صورت مشترک با استان آذربایجان شرقی مقام اول را در بخش‌های مختلف کشور به دست آورده‌ است.

وی اظهار کرد: در بخش آموزش کارهای زیادی صورت گرفته و در سال جاری بیش از ۳۰ هزار آموزش همگانی توسط این جمعیت ارایه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: چندین طرح جمعیت هلال‌احمر این استان در ایام نوروز افتتاح می‌شود.

شهرجردی گفت: جمعیت هلال احمر استان مرکزی سومین استان کشور است که در سال جاری تمام بی‌سیم‌های آن به دیجیتال تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: بیش از ۶۰۰ نفر داوطلبان، جوانان و امدادگران این جمعیت در ایام نوروز به امدادرسانی و خدمات رسانی مشغول هستند و بالگرد امدادی نیز در این ایام در استان مرکزی مستقر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: ۲۰ میلیارد ریال در سال جاری برای تعمیرات و به روزرسانی کل ناوگان‌های جمعیت اعتبار هزنیه شده است.

شهرجردی گفت: هفت سواری صفرکیلومتر برای جمعیت هلال احمر استان مرکزی خریداری شده که سه دستگاه آن وارد و چهار دستگاه نیز اوایل سال آتی وارد می‌شود.

وی اظهار کرد: ۳۰۰ دستگاه آمبولانس و خودرو ست نجات در کشور شماره‌گذاری شده که با رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شده ۲۰ تا ۲۴ دستگاه آن وارد استان مرکزی شود که این مهم نیز تاکنون سابقه نداشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار