دورهمی و ضیافت افطاری فعالان خبر و رسانه استان قم، با محوریت نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷ 04 April 2024

به گزارش تابناک قم، دورهمی و ضیافت افطاری فعالان حوزه خبر و رسانه استان قم، با محوریت نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» و به میزبانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد.

فوتبال، پینت بال لیزر تک، تیراندازی با کمان، بازی واقعیت مجازی، تیراندازی با تپانچه، بیگ بال، تنیس روی میز و فوتبال دستی از جمله برنامه‌هایی بود که در این دورهمی برای مدیران رسانه‌ها، خبرنگاران، عکاسان و فعالان فضای مجازی برپا شد.

همچنین «ابوالقاسم مقیمی» معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استاندار قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، «علی اقبالی» مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم و «فخرالدین یوسف پور» مدیر خانه مطبوعات استان قم در این مراسم حضور داشتند.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم در این مراسم به تبیین نقش مهم رسانه در حوزه کنترل آسیب‌های اجتماعی پرداخت و گفت: آسیب‌های اجتماعی در قم با حضور و فعالیت پویای مدیران محلات و گروه‌های جهادی و تبلیغی روند نزولی پیدا کرده و پوشش خبری فعالیت‌ها و تامین نیازهای رسانه‌ای این گروه‌های مردمی، در کاهش این آسیب‌ها بسیار موثر است.

مقیمی با تاکید بر پرداختن به ظرفیت‌های مردمی در رسانه‌ها، ابراز کرد: الحمدلله اهالی خبر و رسانه استان قم در زمان‌های مختلف مانند نیمه شعبان، انتخابات، ایام نوروز فعالیت درخشان و به‌هنگامی داشته‌اند که ما قدردان زحمات‌شان هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان زاده نیز مجتمع فرهنگی نور را محل عملیات قرارگاه نوجوانی استان قم دانست و افزود: در در سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های عملیاتی و حمایت‌های صورت گرفته، ظرفیت‌های مجتمع فرهنگی نور در ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و تفریحی افزایش یافته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در خصوص نهضت ملی زندگی با آیه‌ها اظهار کرد: این طرح از ابتدای ماه رمضان آغاز شده و مردم با طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها» در این ماه مبارک با ۳۰ فراز از آیات قرآن کریم آشنا شده و پس از یادگیری معانی و مفاهیم و حفظ، ان شا الله درس‌های این آیات قرآن کریم را در زندگی خود به کار خواهند گرفت.

شعبان زاده در بخش دیگر سخنان خود به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات زیست‌بوم‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در ماه مبارک رمضان پرداخت و خاطر نشان کرد: وجود رسانه در کنار فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی، تبلیغی و دینی امری لازم و ضروری است که امیداوریم با همدلی اهالی رسانه و تشکل‌های فرهنگی، دینی و تبلیغی، اثر این اقدامات چندبرابر شده و جهاد تبیینی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، به نحو احسن انجام شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار