مسئول امور رسانه تبلیغات اسلامی اردبیل از استقبال ۱۵ هزار و ۱۹۲ نفر در مسابقه «زندگی با آیه ها"» در استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷ 07 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، علی دژبانی ۱۸ فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های ماه رمضان در حوزه رسانه، اجرای پویش «زندگی با آیه ها» را محور اصلی فعالیت‌ها اشاره کرد و افزود: ترویج و تعمیق سبک زندگی قرآنی در جامعه از اهداف اصلی این طرح ملی است.

وی گفت: کاربردی کردن مفاهیم متعالی قرآن در زندگی عملی انسان‌ها رویکرد مهم در راستای گفتمان زندگی با آیه‌ها است.

مسئول رسانه تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: به منظور اجرای طرح «زندگی با آیه ها» در مناطق مختلف استان، هماهنگی با رؤسای شهرستان‌ها جهت تبلیغات محیطی و نصب بنر در معابر و میادین اصلی شهر انجام شده است.

دژبانی ادامه داد: گفتمان سازی قرآنی و تبدیل مفاهیم منتخب قران کریم به باورها، اندیشه‌ها و رفتار‌های عملی در بین تمامی اقشار مختلف مردم به مناسبت ماه مبارک رمضان از نتایج اجرای طرح «زندگی با آیه ها» در استان اردبیل است.

وی بیان کرد: در طول ماه رمضان تمامی پیام‌ها و برنامه‌های فرهنگی و قرآنی همراه با هشتک‌های ماه امید به خدا، فرصت رمضان و زندگی با آیه‌ها ارسال می‌شود.

دژبانی خاطرنشان کرد: در طول ماه رمضان ۳۰ آیه منتخب در قالب مسابقه روزانه تنظیم و در بین اقشار متخلف مردم توزیع شد که از بین پاسخ‌های صحیح، از ۱۸۰ نفر از برندگان این مسابقه طی مراسمی پس از ماه رمضان با اهدای هدایایی بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال، تجلیل خواهد شد.

مسئول رسانه تبلیغات اسلامی استان اردبیل به نحوه شرکت در پویش «زندگی با آیه ها» اشاره کرد و افزود: مردم استان اردبیل می‌توانند برای پیوستن به پویش «زندگی با آیه ها»، عدد ۵ را به سامانه ۳۰۰۰۱۱۴۳ ارسال کنند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار