در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد مطرح شد
اولین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در سال ۱۴۰۳ در حالی برگزار شد که مهمترین موضوعات این دستگاه آموزشی ، تربیتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
کد خبر: ۱۱۶۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۵ 08 April 2024

مهدوی مطلق: همه ادارات و سازمان ها پای کار امتحانات نهایی باشند/ بزرگداشت معلم بزرگداشت دانایی است / انتقاد شدید از عملکرد گردشگری / داستار : اسکان ۸هزار نفر میهمان نوروزی در مدارس داشتیم / کمبود بیش از ۴هزار صندلی برای برگزاری امتحانات

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ظهر روز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳، جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان به ریاست فرماندار بویراحمد و با حضور "داستار" سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، احمدی کیش رئیس شورای شهریاسوج، کارشناسان اداری و اعضای این شورا با دستور کار ارائه گزارش عملکرد شورای آموزش و پرورش، امتحانات نهایی وبزرگداشت مقام معلم، در سالن جلسات فرمانداری بویراحمد برگزار شد.

در این جلسه فرماندار بویراحمد ضمن تبریک سال نو و تشکر از خدمات آموزش و پرورش در خدمات سفر ایام نوروز گفت:آموزش و پرورش شهرستان بویراحمددر بحث خدمات سفر ستاد نوروزی برای کل استان آبروداری کرد.

مهدوی مطلق با انتقاد از مجموعه گردشگری بیان کرد:از مجموعه گردشگری خودمان در شهرستان و همچنین حوزه گردشگری استان انتقاد داریم و کلا یک خلاء در سطح شهرستان در حوزه گردشگری داریم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با بیان مشکلات مالی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد
و با اشاره به ۳درصد ناشی از عوارض نوسازی، خواهان شفاف سازی اداره کل آموزش و پرورش و آموزش و پرورش شهرستان در این خصوص و متذکر شد : سازمان نوسازی و اداره کل آموزش و پرورش باید بیش از انچه که هست به آموزش و پرورش بویراحمد به عنوان ۵۰درصد جمعیت دانش آموزی استان توجه کنند.

مهدوی مطلق یادآور شد : همچنان پیگیر تخلیه نمازخانه مدرسه‌ای که در جلسه قبل مصوب شد، هستیم و امیدواریم حتما اقدام و مکان به نمازخانه تبدیل گردد.
فرماندار بویراحمد خاطرنشان کرد: در بحث امتحانات باید همه امکانات و ظرفیت‌هایی که هم برای دانش آموز و هم برای اولیاء اطمینان خاطر ایجاد میکنند فراهم شوند و اگر مکان‌هایی خارج از آموزش و پرورش مانند دانشگاه ها، سالن‌های ورزشی و امثالهم نیاز باشد بررسی شوند تا درصورت نیاز مکاتبه ورایزنی انجام دهیم.

مهدوی مطلق با بیان بزرگداشت روز معلم در ایام پیش رو بیان کرد:بزرگداشت معلم بزرگداشت آگاهی و دانایی است واگر جامعه‌ای به همان میزان که کرامت وحرمت معلم را نگه می‌دارد به همان میزان به توسعه و پیشرفت نزدیکتر می‌شود و به همان اندازه که برای آگاهی و دانایی حرمت قائل نباشد آن جامعه ضمن آن که بی سواد می‌ماند به همان میزان هم از توسعه باز می‌ماند و چه بسا بسیاری از مشکلات ما هم ناشی از همین باشد.
فرماندار بویراحمد خاطر نشان کرد، خود شناخت شخصیت و اندیشه‌های شهید مطهری نیز در ایام بزرگداشت مقام معلم باید مورد توجه قرار گیرد.

مهدوی مطلق: همه ادارات و سازمان ها پای کار امتحانات نهایی باشند/ بزرگداشت معلم بزرگداشت دانایی است / انتقاد شدید از عملکرد گردشگری / داستار : اسکان ۸هزار نفر میهمان نوروزی در مدارس داشتیم / کمبود بیش از ۴هزار صندلی برای برگزاری امتحانات

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با ارائه گزارشی از خدمات سفر ایام نوروز توسط آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بیان داشت:ضمن تشکر و احترام به همکاری همه اعضای ستاد تسهیل سفر، آموزش بیشتر از همه دستگا‌ها با توجه به انتظاراتی که از آن می‌رفت پای کار بود و از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ تا سیزدهم نوروز ۸ هزار نفر در قالب ۶۰۰ خانواده در ۵۵ مدرسه اسکان پیدا کرده بودند که مسافران بسیار رضایت خوبی از مجموعه‌های ما داشتند.

صالح داستار با بیان اینکه در حوزه‌های آموزش شهرستان بویراحمد با کمبود شدید تجهیزات مواجه است، تصریح کرد: برای ۱۳ هزار دانش آموز کمبود فضا وسالن داریم وقریب ۴ هزار صندلی برای برگزاری امتحانات نیاز داریم، کمبود امکاناتی مانند کپی، پرینتر، اسکنر ودوربین مدار بسته از دیگر مشکلات آموزش و پرورش است که باید با قید فوریت به آن‌ها توجه شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد درادامه اظهار کرد:با توجه به اینکه استان و شهرستان ظرفیت‌های بالای گردشگری دارد از مسئولان ارشد استان خواستاریم که جهت برخورداری از امکانات گردشگری با وزارت میراث فرهنگی و گردشگری مکاتبه داشته باشند و امکاناتی که نیاز داریم را فراهم تا بتوانیم از این ظرفیت عظیم استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار