مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه تعداد رسانه‌های دارای مجوز اردکان از انگشتان یک دست کمتر هستند گفت: اردکان فضای مجازی فعال و پرتنشی دارد.
کد خبر: ۱۱۶۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵ 09 April 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک از یزد، احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در نشست خبری استاندار یزد با خبرنگاران اردکان اظهار داشت: در شهرستان اردکان فضای فعال و پویای در حوزه رسانه داریم و اگر چه که رسانه‌های دارای مجوز این شهرستان کمتر از تعداد انگشتان یک دست هستند، اما کانال‌های خبری در فضاهای مجازی فضای فعال و مطالبه گر و در عین حال پرتنشی را در این شهرستان ایجاد کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، خاطرنشان کرد: سال گذشته نشست‌هایی را در این خصوص در شهرستان اردکان برگزار کردیم و علاوه بر اینکه نکات و دیدگاه‌های فعالان رسانه‌ای شهرستان مطرح شد، دیدگاه‌های استانی هم مطرح شد.

عابدی گفت: سابقه نداشت که چنین نشست‌هایی به تفکیک هر شهرستان و با حضور استاندار و مدیران کل ادارات و معاونان استاندار و دادستان استان برگزار شود و قطعا چنین نشست‌هایی می‌تواند نقش مهمی در بهبود وضعیت اطلاع رسانی استان و شهرستان‌های آن داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار