دبیر ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس استان از ۱۵ اردیبهشت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳ 16 April 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، مراد کلوندی اظهار کرد: خانواده‌هایی که نوآموز کلاس اولی دارند، از ۱۵ اردیبهشت می‌توانند برای ثبت‌نام فرزندانشان به مدارس استان مراجعه کنند.

 کلوندی با بیان اینکه بهترین مدرسه برای دانش‌آموزان نزدیکترین مدرسه به محل سکونت آنهاست، از خانواده‌هایی که نوآموز کلاس اولی دارند، خواست برای ثبت‌نام فرزندانشان به نزدیکترین مدرسه محل زندگی خود مراجعه کنند.

 کلوندی با اشاره به الزامی بودن انجام سنجش سلامت برای ثبت نام کلاس اولی ها در مدارس، گفت: توصیه می‌شود نوآموزان کلاس اولی که پیش از این سنجش سلامت نشده‌اند، حتما برای سنجش سلامت اقدام کنند تا هنگام مراجعه به مدارس برای ثبت‌نام با مشکل مواجه نشوند.

 دبیرستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه پیش‌بینی کرد، مهر ماه امسال ۳۰ هزار و ۲۸۶ نوآموز کلاس اولی در استان راهی کلاس درس شوند.

کلوندی افزود: مهر سال گذشته ۳۱ هزار و ۹۸۳ کلاس اولی در مدارس استان ثبت‌نام شدند که ۱۶ هزار و ۷۵۶ نفر آنها پسر و بقیه دختر بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار