مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در راستای سیاست‌های عدالت‌محور طرح آموزش هنر، برای ۷۲ هزار نفر در مناطق محروم آموزش‌های مختلف برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰ 19 April 2024

به گزارش تابناک لرستان، محمدحسین اسماعیلی عصر سی و یکم فروردین‌ماه در بازدید از آموزشگاه هنری هزاردستان، اظهار کرد: مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره جدید نگاه ویژه‌ای به آموزش هنر دارد.

وی با اشاره به اینکه برنامه تحولی در حوزه آموزش‌های هنری طراحی و تدوین شده است، بیان کرد: در حوزه آموزش‌های عمومی طرح آموزش هنر برای همه به منظور افزایش سواد آوزش هنری در کشور اجرا شد و تا امروز ۷۲ هزار نفر در این طرح به صورت رایگان در مناطق محروم و کم برخوردار آموزش دیده‌اند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در دستور کار این اداره کل قرار دارد، خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در دنیا المپیاد ملی آموزش هنر در کشور به صورت تیمی برگزار خواهد شد.

برگزاری جایزه " سرو ایرانی" ویژه مدیران آموزشگاه‌های هنری

وی با اشاره به برگزاری جایزه "سرو ایرانی" در ۶ ماهه دوم سال جاری برای آموزشگاه‌های آزاد هنری، ادامه داد: این رویداد ویژه مدیران آموزشگاه‌هاست، همچنین "طرح ملی تابا" برای تجلیل از الگو‌های برتر آموزشگاهی اجرا خواهد شد.

رونمایی از سامانه نظارت جامع بر آموزشگاه‌های هنری

وی به رونمایی از سامانه نظارت جامع بر آموزشگاه‌های هنری اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مراحل تدوین استاندارد‌های محتوا‌های آموزشی آموزشگاه‌های آزاد در حال تکمیل است به زودی آموزشگاه‌های هنری آزاد نیز می‌توانند طی یک فرآیند مشخص مدارک هنری معتبر بین‌المللی صادر کنند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار