معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری احصا و اعلام کنند، گفت: منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی به‌زودی رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷ 29 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، رضا قاسمیان در نشست با مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، کاری قرارگاهی و نیازمند مشارکت همه است.

وی افزود: دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری احصا و اعلام کنند و برای اجرای این برنامه‌ها هم به‌صورت متمرکز و با همکاری یکدیگر اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر توجه به تقویت موضوعات فرهنگی تأثیرگذار در جامعه از طریق فضا‌های مختلف اطلاع‌رسانی اعم از مکتوب و مجازی ادامه داد: تقویت هویت ایرانی و اسلامی جوانان باعث افزایش مقاومت آنان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان می‌شود.

به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل قاسمیان تصریح کرد: مشارکت اجتماعی در نهادینه شدن فرهنگ خیرخواهی دارای اهمیت بوده و مشارکت دستگاه‌ها در ترویج قدرشناسی و تمکین به قوانین اجتماعی از طریق فضا‌های مختلف اطلاع‌رسانی و ارتباطی ضروری است.

وی اظهار کرد: در راستای سالم‌سازی فضا‌های مجازی باید تولید و توزیع محتوا به‌صورت تخصصی و با مشارکت فرهیختگان و نخبگان استان اردبیل در دستور کار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به تدوین منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان و رونمایی از آن در آینده نزدیک گفت: در این منشور، رعایت نکات مختلف در رابطه با مصالح و منافع استان اردبیل یادآوری شده و فعالان فضای مجازی را نسبت به اجرای آن دعوت می‌کند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار