مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از شروع عملیات اجرایی طرح تقویت فشار و پایداری آب مناطق جنوبی کوت عبدالله و روستای کوت سید صالح شهرستان کارون خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱ 06 May 2024

تابناک خوزستان: صابر علیدادی اظهار کرد: اولویت شرکت آب و فاضلاب ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و روستائیان بوده و مساله تامین آب پایدار و با کیفیت خط قرمز این شرکت است.

وی افزود: در راستای تامین آب پایدار از لحاظ کمی و کیفی در شهرستان کارون و روستاهای اطراف برای کوتاه مدت در کوت نواصر، کوت سید صالح، پروژه‌ای شامل یک هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال آب، احداث ایستگاه پمپاژ و اورهال فیلتراسیون تاسیسات برای تامین آب و بهبود کیفیت آن تعریف شده است.

علیدادی ادامه داد: این پروژه خط لوله علاوه بر آبگیر آب حیات، کارون و صنایع فولاد، چهارمین محل برای تامین آب شهرستان کارون برای میان مدت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پروژه بلندمدت پایدارسازی تامین آب شرب اهواز خاطرنشان کرد: تکمیل طرح غدیر در شهرستان اهواز و تصفیه‌خانه مهم کوت امیر برای کل شهر اهواز، کارون، باوی و حمیدیه از اهداف بلندمدت است.

وی عنوان کرد: فاز اول این پروژه به طول ۳ کیلومتر از کوت سید صالح تا میدان هادی آباد انجام شده است و در فاز دوم ۱۵۰۰ خط انتقال از تصفیه‌خانه جنگیه تا کوت سید صالح در مدت زمان ۴ ماه اجرایی می‌شود که جمعیت تحت پوشش این طرح ۱۰ هزار نفر و با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در فاز اول و دوم اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار