معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: آموزش‌های امدادی رسالت اصلی جمعیت هلال احمر است که باید با جدیت تمام دنبال شود.
کد خبر: ۱۱۶۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰ 13 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،بهنام نظری روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح‌های جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی در محل انبار امدادی این استان در اراک، افزود: سطح تاب‌آوری مردم باید در آموزش‌های امدادی افزایش یابد.

وی با تبریک هفته هلال احمر، عنوان کرد: مردم باید بدانند پس از هر بلایای طبیعی و حوادث ناگوار احتمالی، افراد زنده مانده از حادثه، امدادگر هستند و باید بتوانند تا رسیدن نیروهای امدادی جان افراد گرفتار شده را نجات دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: هلال احمر مجموعه پای کار در تمام حوادث و بحران‌ها است و کار در این مجموعه ارزشمند و مقدس است.

نظری اظهار کرد: افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی در بخش‌های مختلف از جمله جمعیت هلال احمر، توقع خدمتگذاری را در بین مردم افزایش می‌دهد و باید تلاش شود تا خدمت‌رسانی روز به روز بیشتر و با کیفیت‌تر شود.

وی عنوان کرد: افرادی که به عنوان داوطلب و امدادگر در جمعیت هلال احمر فعالیت دارند، سربازانی هستند که جان خود را برای نجات دیگران در کف دست قرار داده و توانمندی این افراد باید روز به روز تقویت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: این استان به دلیل قرار گرفتن در مرکز کشور از جایگاه ویژه‌ای در امدادرسانی به بحران‌ها و حوادث احتمالی سایر استان‌ها برخوردار است و تقویت و توانمندی جمعیت هلال احمر استان مرکزی امری ضروری است.

نظری تاکید کرد: تاخیر نیروهای امداد و نجات در زمان رسیدگی به حوادث پذیرفتنی نیست و باید تلاش شود تا این مهم روز به روز کاهش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار